sobota, 5 kwietnia 2014

Breakfast in bed

Pomysłów na śniadania jest całe mnóstwo, począwszy od ciężkich jajecznic na boczku na lekkich płatkach owsianych skończywszy. 
Ja jestem wielką fanką przetworów mącznych, polecam więc polską wersję pancakes, z truskawkami i białym serkiem.


  • 2 szklanki mąki
  • 2 jajka
  • 1 i 1/2 szklanki mleka
  • 75 g rozpuszczonego masła
  • 3 łyżeczki proszku do pieczenia
  • szczypta soli
Wszystkie składniki mieszam i smażę na suchej patelni, używając foremek do placków, dzięki którym wglądają bardzo apetycznie.



To jest śniadanie, dla którego chętnie podnoszę się z łóżkaJ

3 komentarze:

  1. Mniammmm...!!!!! ja też chętnie podniosłabym się z lóżka dla takiego smakołyku:) pozdrawiam serdecznie;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również :)
    Smakowicie wyglada, aż ślinka leci

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Tytuł sugestywnie nasunął mi myśl, że ktoś ci je robi i do łóżka przynosi. Zrobić je dla kogoś: tak. Wstawać, żeby je samemu zrobić: nie albo minimum 11:00. Chyba ten mały szczegół (dla siebie vs. dla kogoś) jest innym rodzajem satysfakcji przesądzającym o chęci do działań ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za czas i komentarz:)

Jeśli chcesz być na bieżąco zapraszam do polubienia fp
https://www.facebook.com/lovecoffeeandshoes