czwartek, 10 kwietnia 2014

Co by tu zjeść...?

Ciążą. Hulaj dusza i jedz co chcesz.
Niestety kobieta w ciąży potrzebuje tylko 360 kalorii więcej w II trymestrze, a w trzecim około 475 kalorii. Starałam się walczyć jak mogłam i nie nakładać sobie porcji obiadowych wielkich jak dla fizycznie pracującego dwumetrowego mężczyzny.

Niestety w ciąży moje wodze fantazji puściły i notorycznie dreptałam do kuchni głaszcząc się po brzuszku, pytając: To co maleńki byś zjadł?
Na domiar tego wraz z pojawieniem ciąży utraciłam zdolność zdrowego, racjonalnego podejścia do żywienia. Zamiast jednej kostki czekolady zjadałam 3 tabliczki, zamiast jednej kromki chleba pochłaniałam prawie pół bochenka.

Basta! Pomyślałam i zaczęłam jeść normalne posiłki z przekąskami dużo zdrowszymi niż dotychczas.
Stąd narodził się pomysł koktajli owocowych. Dzisiaj prezentuję swój ulubiony koktajl bananowy z kiwi.





Składniki:
  • 1 banan
  • 3 kiwi
  • 150 ml jogurtu naturalnego
  • szklanka mleka
  • kilka kostek lodu - opcjonalnie
Banana i kiwi pokroić na cząstki i wrzucić do blendera. Dolać jogurt, mleko. Wrzucić kostki lodu i zmiksować wszystko na gładki i puszysty napój. 



SMACZNEGO!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za czas i komentarz:)

Jeśli chcesz być na bieżąco zapraszam do polubienia fp
https://www.facebook.com/lovecoffeeandshoes