piątek, 4 kwietnia 2014

O Matko!

Moje ciało zmienia się diametralnie, kilogramów przybywa, a ulubione biodrówki musiałam zamienić na spodnie z szerokim pasem. Pomimo dobrego samopoczucia, czuję się szczególnie przez ten ostatni miesiąc. Prócz doskwierających bólów kręgosłupa, napuchniętych stóp i ciągłej zgagi mam wrażenie, że mieszkam w nie swoim ciele.

Z szafy wyciągnęłam wszystko o kroju oversize i płaskie buty.

Piątek zapowiada się bardzo aktywnie, dlatego zdecydowałam się na wygodne leginsy, luźną koszulę i tenisówki. Jest to zestaw, który z powodzeniem będę mogła założyć na spacer z maluszkiem jak już się urodziJ







Leginsy – H&M MAMA
Koszula – H&M
Marynarka – Pull&Bear
Buty – Converse

1 komentarz:

Dziękuję za czas i komentarz:)

Jeśli chcesz być na bieżąco zapraszam do polubienia fp
https://www.facebook.com/lovecoffeeandshoes