poniedziałek, 29 września 2014

Kobieta perfekcyjna



Bywają kobiety perfekcyjne. I wcale nie chodzi o prowadzenie domu czy zajmowanie się dziećmi. Ich wygląd. To on sprawia, że kobieta wygląda idealnie.
Sznurowadła w butach kolorem nawiązują do koloru swetra, spodnie idealnie skrojone, torebka błyszczy, a w niej idealny porządek. Łatwo znaleźć telefon, no i klucze też mają swoje miejsce. Włosy ułożone na szczotce i nawet nie ma jednego niesfornego kosmyka. A makijaż co tu dużo gadać, po prostu perfekcyjny.
Łazienki takich kobiet to niemal drogeria. Na półkach poustawiane kolorowe flakony perfum i kremy...na noc, na dzień, pod podkład, serum, na biust, na uda, na rozstępy, pod oczy...całe palety cieni, tuszy, różów... 

A co...ja też chce być perfekcyjna. Poszłam do drogerii, zostawiłam wór pieniędzy i wróciłam zadowolona, że mam specyfik na każdą bolączkę mojego ciała.

Zniknęłam na kilkadziesiąt minut w łazience...i.....no niestety perfekcji mi zabrakło, nie czułam się jak w salonie, ale raczej na wyścigach wklepywania kremów na czas.
W ferworze walki z tymi specyfikami krem do ujędrniania biustu wylądował na moich pośladkach, serum pod oczy na mojej szyi, a mój makijaż "smoky eye" przypominał raczej "panda eye".

Całę szczęście mój mąż lubi mój nie perfekcjonizm i gdy biegam po domu z wałkami na głowie, mój syn jest zadowolony, że robię mu samolot i długie kąpiele zamiast wklepywania kremów.
A ja patrze w lustro na swoje lekko pomalowane rzęsy, niesforne włosy i myślę: Przecież nie jest tak źle...









buty - allegro, torebka - Parfois, bluza - She Chic, spódnca - Asos

36 komentarzy:

  1. Cute outfit
    especially your top.
    And the shoes is lovely.

    http://roomsofinspiration.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo mi się podoba i wpis i Twój zestaw! :)

    kurkowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie ma perfekcyjnych kobiet. One tylko udają ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja bym nawet powiedziała, że jest super :) Mnie do perfekcji daleko i też nie lubię tego wklepywania ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Każda z nas jest idealna, tylko nie każda zdaje sobie z tego sprawę ;) i najważniejsze jest to, że mamy kogoś, kto kocha nas takimi, jakimi jesteśmy i gdybyśmy zostały postawione obok tych 'niby ideałów' miałybyśmy pewność, że to na nas zostaną zwrócone oczy naszej miłości ;)

    świetna bluza :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna bluza, kobieta idealna niestety nie istnieje, ważne by zaakceptować siebie taką jaką się jest :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nikt nie jest perfekcyjny, a każda kobieta jest wyjątkowa i piękna!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale jednak wyszły Ci dwa elementy perfekcyjnie; no właściwie trzy-buty, spódniczka no i obłędnie zgrabne nogi ;-).

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne masz nogi, idealne do tej spódniczki! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz rację, wygląd dużo mówi i należy o siebie dbać :) Przeczytałam Twój opis "o mnie" i powiem Ci, że świetnie idzie Ci łamanie tych stereotypów, ślicznie wyglądasz i bardzo fajnie się ubierasz :) Kto powiedział, że mamusie nie mogą być seksowne ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dla mnie perfekcyjnie to Ty wyglądasz!! EXTRA :) świetn a bluza *_*
    Zapraszam tez do mnie na 2 nowe posty :*

    OdpowiedzUsuń
  12. co za nogi ! świetna torebka
    pozdrawiam cieplutko;) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

  13. Fajne zdjęcia super wpis
    ! Zapraszam: http://blogmanekineko.blogspot.com/
    Jeśli mój blog Ci się spodoba zaobserwuj go, a z pewnością zrobię to samo

    _manekineko_
    blogmanekineko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. mnie bycie perfekcyjna tez nie wychodzi... choc lubie do perfekcji dazyc :D wlosy stoja na wszytskie strony, makijaz wyglada juz strasznie po poludniu ale co tam :D nie mozemy sie przeciez wszytskim przejmowac :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Nieperfekcyjne kobiety mają w sobie o wiele więcej uroku niż te podobno gdzieś widziane ideały :)
    Podoba mi się bluza i torebka :) Buziaki :*

    wkomitywiezzyciem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajny wpis. ;)
    Ja też należę do tych nieperfekcyjnych kobiet. :P
    Ślicznie wyglądasz.
    Dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. What a stylish and lovely outfit! Love also the pictures and the mood on them <3

    xx from Germany/Bavaria, Rena

    International giveaway: Top form by the reasons of problems
    www.dressedwithsoul.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Super wyglądasz, widać że lubisz bawić się modą :)

    Dziękuje za miły wpis na blogu :***

    OdpowiedzUsuń
  19. Wspaniale!! Jest dobra zabawa!

    pozdrawiam,
    Ola:*

    OdpowiedzUsuń
  20. perfekcjonizm jest przereklamowany! świetnie wyglądasz - podoba mi się bluza <3

    OdpowiedzUsuń
  21. bluza mnie po prostu zachwyciła!! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. ślicznie wygladasz!
    jeśli możesz to poklikaj w kliki w poście u mnie :)
    http://panmalofel.blogspot.com/2014/10/autumn-vibes-military-pants.html

    OdpowiedzUsuń
  23. Ślicznie wyglądasz i moim zdaniem, jesteś perfekcyjna...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  24. Pewnie, że nie jest źle :) Super wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za czas i komentarz:)

Jeśli chcesz być na bieżąco zapraszam do polubienia fp
https://www.facebook.com/lovecoffeeandshoes