wtorek, 7 października 2014

Czerwony nos i syrop z cebuli


No i sezon na przeziębienia uznaję za otwarty.
Na stole sterta zużytych jednorazowych chusteczek, w domu unosi się zapach malin, miodu, czosnku, cebuli i przypalonego mleka.
No ale jakoś radzimy sobie, jakoś nie dajemy się.
Patrzę przez okno i mimo czerwonego nosa, grymasu na twarzy od popijania syropu z cebuli to kocham tą jesień. Jest taka jak chciałam. Słoneczna, złota...ja lubię tą jesień....lubię ja za ciepłe swetry, za botki, za kolorowe koce, za długie wieczory, za puchowe kurtki, za gorące kakao, za książki czytane do poduszki, za ogień w kominku...

Niech taka jesień trwa jak najdłużej....










Buty, spodnie - Mango; sweter - sh; ramoneska - Pull&Bear; portfel - Stradivarius; chustka - prezent z Rumuni

41 komentarzy:

  1. Zdrówka życzę:)))
    Fantastyczny zestaw.

    OdpowiedzUsuń
  2. slicznie wygladasz :) dziekuje za Twoj mily komentarz na moim blogu :) jeszcze zostalo mi ponad miesiac..ale ten czas leci..
    pozdrawiam,
    jolahogg.blogspot.ie

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam słabość do skórzanych ubrań - do kurtek wyjątkowo dużą :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziewczynki moje już katar wymęczył i wreszcie jest dobrze!!! Ja, o dziwo, nie zaraziłam się, ale... czasu przecież nie mam na nic, a co dopiero na katar!!!
    Świetnie wyglądasz!!!
    Zdrówka życzę i tej jesieni pięknej jak najdłuższej (to również sobie życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie! uwielbiam takie zestaty,co do przeziębienia mnie też niestety dopadło

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też uwielbiam jesień :)) Super zestaw na co dzień!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny zestaw , nie daj się rozłożyć chorobie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Great look!


    http://kissthestarsblog.blogspot.ro/

    OdpowiedzUsuń
  9. świetna stylizacja :)
    u mnie również sezon zaczęty, bo zatoki dają o sobie znać niestety

    OdpowiedzUsuń
  10. wszystko idealnie do siebie pasuje a Ty wychodzisz pięknie na zdjeciach!

    OdpowiedzUsuń
  11. Lovely look.
    Love the jacket and heels.

    http://roomsofinspiration.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ramoneska, rurki i szpilki- duet idealny :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja nie bardzo lubię, bo zaczynam marznąć;) Gołe stopy w butlach już odpadają u mnie;)
    A Twoje szpileczki baaardzo mi się podobają!!!
    Cały zestaw super!

    OdpowiedzUsuń
  14. Zdrowiej Kochana!
    Stylizacja bardzo mi się podoba, jest bardzo kobieca i klasyczna, a te szpilki pasują do całości rewelacyjnie! Zazdroszczę, że potrafisz w nich chodzić :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tysiące zdartych fleków, kilka siniaków i jakoś mi idzie:) Nawet podbiegnę jak trzeba;P

      Usuń
  15. Ale fajna jesteś! Ja nie lubię być chora. Masz świetne buty i ramoneskę :)
    Pozdrawiam serdecznie, http://juliet-monroe.blogspot.com/ :))

    OdpowiedzUsuń
  16. You are so pretty!!! NEW POST http://zuccheroevelo.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  17. Very chic and edgy! Love also again the fun pictures and in which mood you are <3

    xx from Germany/Bavaria, Rena

    International giveaway: Top form by the reasons of problems
    www.dressedwithsoul.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Podpisuję się pod zdaniem aby taka jesień trwała jak najdłużej :)
    A Tobie życzę dużo zdrówka!

    OdpowiedzUsuń
  19. Ślicznie są zdjęcia kiedy się uśmiechasz:) zarażasz pozytywną energią:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Zapach malin i miodu to i owszem ;-). Natomiast cebula czosnek-brrrr!! Podziwiam Ciebie;że pijesz takie wynalazki; ja już wolę zwykłe syropy. Co zaś do stylizacji-szpilki już chwaliłam; ale za jedno dam ja Ci opier-papier ;-)--skoro jesteś chora to czemu ta apaszka nie jest zamotana wokół szyi?! ;-).
    ps.a co do ciepła i sezonu na przeziębienia...u mnie połowa małżeństwa jeszcze chodzi w japonkach....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chwila słabości i szal pofrunął na bok:) To słońce potrafi rozbisurmanić:)

      Usuń
  21. jejku jakie Ty masz nogi kobieto! A jutro obowiazkowo ide do mango po te szpilki :D

    OdpowiedzUsuń
  22. ładnie się uśmiechasz ;)

    http://sk-artist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Dużo zdrówka przede wszystkim.:)
    Zestaw świetny, szczególnie buty bardzo mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  24. mnie też wzieło, ale już wyzdrowiałam. Życzę powrotu do zdrowia:) A zestaw - świetny, buty skradły moje serducho;-)

    OdpowiedzUsuń
  25. fajny zestawik ;-)


    pozdrawiam i zapraszam do siebie live-style20

    OdpowiedzUsuń
  26. piękne szpilki:)
    pozdrawiam serdecznie;)) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja lubię jesień za te cudne kolory .
    Również dopadło mnie przeziębienie. Śliczne masz buciki <3 Uwielbiam takie motywy.

    OdpowiedzUsuń
  28. Jestes bardzo ładna , ślicznie ubierającą sie mama :) podobają mi sie twoje propozyje bo są ... Takie nieskomplikowane . Tez tak lubie :) pozdrawiam i będę wpadać regularnie

    Ps . A gdzie zakładkę dla obserwatorów ?!

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękne szpilki! Też ostatnio przerabiałam przeziębienie, kaszel został mi do dziś :(

    OdpowiedzUsuń
  30. Fajny zestaw! Dużo zdrówka życzę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za czas i komentarz:)

Jeśli chcesz być na bieżąco zapraszam do polubienia fp
https://www.facebook.com/lovecoffeeandshoes