niedziela, 19 października 2014

Złota Myśl!



Pamiętam czasy Złotych Myśli. W grubym zeszycie zapisywało się pytania i dawało każdemu w klasie do wpisania. Pytania o ulubiony kolor, datę urodzenia czy najbardziej interesujące o sympatię.
Całkiem niedawno koleżanka wyciągnęłam z szafy zakurzony zeszyt i przeczytałam swoje odpowiedzi, które udzieliłam jako nastolatka. Przyznam, że pisałam prawię enigmą, żeby nikt się nie zorientował w kim się zakochałam. No niestety po latach zapomniałam swojego kodu i nie byłam w stanie odszyfrować nawet swojego ulubionego koloru.
Kilka dni temu Mała Polka nominowała mnie do Liebster Blog Award,
Dlatego przez chwilę poczuję się jak nastolatka, odpowiem na pytania i podam Wam zeszyt do przeczytania:

1. Czy wiążesz swoją przyszłość z blogowaniem? Uzasadnij.
Nie wiem. Na razie sprawia mi to kupę frajdy i poznaję nowych ludzi. 

2. Która/który blogerka/bloger jest dla Ciebie wzorem do naśladowania? Dlaczego?
Wszystkie blogi które odwiedzam są dla mnie inspiracją. Mniejszą lub większą.

3. Co jest według Ciebie najfajniejsze w blogowaniu?
To, że po drugiej stronie jest ktoś kto czyta i lubi to:)

4. Dlaczego zdecydowałaś się na prowadzenie bloga?
Żebym nie utknęła w pieluchach i zupach przetartych, chciałam zrzucić dres i wałki z głowy,

5. Blogi o jakiej tematyce najbardziej lubisz?
Wszystkie, które mnie zainteresują, Czasem przykuję moją uwagę spódnica, fajny tekst, kluski lane, nowe ćwiczenia, nowy makijaż , a czasem porady jak uczyć malucha korzystania z nocnika.

6. Jak Twoja rodzina i znajomi reagują na Twojego bloga?
Olka...Ty masz bloga?

7. Co Cię najbardziej denerwuje u ludzi? Dlaczego?
Nieżyczliwość. Bo nie rozumiem tego.

8. Jakiej swojej cechy najbardziej nie lubisz? Uzasadnij.
Punktualność, choć powinnam użyć nad-punktualność. Zawsze jestem przed czasem i to sporo, zawsze marznę, nudzę się, czytam przydrożne plakaty, przeskakując z nóżki na nóżkę i czekam na innych.

9. Co najbardziej lubisz a czego najbardziej nie lubisz w swoim wyglądzie?
hehe....wszystko lubię:) 

10. Jakie jest Twoje motto życiowe?
Nie skupiam się być żyć zgodnie z mottem. Po prostu cieszę się z najmniejszych rzeczy. Słońca za oknem, schabowego na obiad, gałki ulubionych lodów, z budzika, którego nie muszę nastawiać J

11. Opowiedz jakąś śmieszną sytuację, która się wydarzyła w Twoim życiu.
Moje życie jest pełne zabawnych sytuacji.
Ostatnia z życia.
Mój mąż postanowił zrobić babkę makową, siedzę w pokoju i krzyczę do niego do kuchni przepis:
 - Masło utrzyj z cukrem.
Wchodzę do kuchni, a mój ukochany trzyma tarkę w ręku.
- Po co Ci tarka?
- No miałem utrzeć masło!

Mój drogi, ciasto i tak było pyszne!








spódnica - Asos, sweter i buty - Bershka, torebka - EcoMania


45 komentarzy:

  1. Super, że odpowiedziałaś na nominację. ;)
    Jak bym się tak zastanowiła, to też lubię wszystko w swoim wyglądzie i dobrze mi z tym, jaka jestem. :)
    A dlaczego nikogo nie nominowałaś? Masz przecież taką możliwość. :P
    Pozdrawiam serdecznie i życzę dobrej nocy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem. Świetnie się bawiłam odpowiadając na pytania:) Ale z wymyślaniem ich mogłabym mieć problem...mogłyby zabrzmieć jak spisane z wyrwanej kartki ze szkolnych Złotych Myśli:)

      Usuń
    2. W takim razie cieszę się, że pytania nie były męczące. ;)
      Miłego wieczoru.

      Usuń
  2. Fajny zestaw, prześliczna spódniczka i sweterek. Genialny pomysł z tą tarką, baaardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znałam tej marki torebki, ale wygląda cudownie!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam połaczenie swetra i spódnicy:) super, super!

    OdpowiedzUsuń
  5. Do tej pory w pudle z pamiątkami przechowuję " Złote myśli " z podstawówki ;) To były fajne czasy! Bardzo fajny sweter. P.S. pomysłowy ten Twój mąż :))))

    OdpowiedzUsuń
  6. Mamy bardzo podobny powód do blogowania ;) tyle ,że u mnie inny był start, ja ...no cóż ...zapuściłam sie ;)
    Fajny sweter :) szarosci i czernie to cos co bedzie nam towarzyszyc ...az do wiosny

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne połączenie!! Wspaniale!!
    Pozdrawiam,
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  8. sweterek wpadł mi w oko, ślicznie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. No cóż; spódniczka piękna ale ja czekam na inny ciuszek z Asosa zaprezentowany na blogu....;-). Co zaś do złotych myśli; wiesz..ja do dziś pamiętam pierwszy wpis w pamiętniku i kto go zrobił ;-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj pamiętam te rymowanki i zaginanie kartki z sekretem;)
      Heh...no jeszcze trochę poczekasz na nowy ciuszek z Asosa;)

      Usuń
  10. Super stylizavja fajna spódniczka ♥ ❤ ❥

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo podoba mi sie zestaw jak i zdjecia, wygladasz jak 100% fashionistka<3 a co do zlotych myśli, tez pamietam tamte czasy! Musze poszukac swoich zeszytów!to byly czasy!

    OdpowiedzUsuń
  12. Perfect look for the fall, you look beautiful in your cosy sweater!
    xx from Germany/Bavaria, Rena

    www.dressedwithsoul.com

    OdpowiedzUsuń
  13. hahahaha zabilas mnie tekstem z tarka! a epiej bc rzed czasem niz zawsze spoznionym :P

    OdpowiedzUsuń
  14. Po 1. to świetna historia z tym masłem, usmiałam się :D A po 2. poczułaś się jak nastolatka, a z buzi cały czas wyglądasz tak młodo :)

    OdpowiedzUsuń
  15. też pamiętam tą zabawę - szkoda, że nie zachowałam zeszytu :(
    Też jestem nadpunktualna, choć nie w każdej sytuacji - na imprezy lubię się spóźniać ;)

    I pozdrowienia dla męża - na pewno masz z Nim wesoło :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nadpunktualność to tez moja wada!!! I tak jak piszesz, człowiek nadgorliwy marznie potem i nie wie co ze sobą zrobić!!!
    Ślicznie wyglądasz mamusiu :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ja tez ejstem często przed czasem. świetnie wyglądasz;-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wow! przepięknie wyglądasz <33 cudowny sweter :)

    OdpowiedzUsuń
  19. przejrzałam całego bloga! super! bardzo mi się podobają Twoje stylizacje!

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo fajny sweter :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Opowieść z tarciem masłą na tarce wyprowadziła mnie pozytywnie z równowagi ;) Ach te męskie umysły :)
    Czekam na kolejne posty :)
    A póki co Twój blog zyskuje kolejną fankę :*

    OBSERWUJĘ :) :*

    Serdecznie zapraszamy do NAS
    Buziaki
    xo xo xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  22. Złote myśli, pamiętniki...to były czasy ;D
    Piękna spódnica :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ciekawa spódnica i świetny sweterek!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. o tak, pamiętam czasy złotych myśli ;p ostatnio też znalazłam taki zeszyt jak robiłam wielkie porządki w kartonach :) Sweterek jest świetny, na pewno przyjemny w dotyku ;p pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ślicznie wyglądasz, super sweter. Pozdrawiam i zapraszam do siebie.
    http://jeanettegloves.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Thanks for your kind words, happy evening!
    xx from Germany/Bavaria, Rena

    www.dressedwithsoul.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetna stylizacja :)
    Mam podobną spódniczkę ;))

    OdpowiedzUsuń
  28. Wow,ślicznie ! :)
    www.roseoffashionblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za czas i komentarz:)

Jeśli chcesz być na bieżąco zapraszam do polubienia fp
https://www.facebook.com/lovecoffeeandshoes