sobota, 8 listopada 2014

Lubię Cię jesień!



Do jesieni przygotowałam się najlepiej jak umiałam.
Poskładane ciepłe koce lezą na kanapie, Zapas cytryny, miodu, soku malinowego i pigwy wystarczy na każdy jesienny wieczór.
Ulubione książki i serial na DVD już czekają na długie jesienne wieczory.
Ciepłe skarpety, puszyste swetry zadomowiły się w szafie na dobre.
Kilogramy czekolady czyhają na moje biodra w jakiś gorszy dzień.
Wszyscy czekają...

A tu....ta jesień jest tak piękna, że nie potrzeba 1000 kalorii na poprawienie jej. Nie potrzeba koców, skarpet ani herbaty z cytryną. Wieczory wcale nie są ponure i długie.

Potrzebne tylko wygodne buty, cieplejszy sweter i mogę tej jesieni nie wyganiać tylko biegać z nią po parku!









spódnica, sweter - H&M; buty - Zara; marynarka - Pull&Bear

26 komentarzy:

  1. no nie wiem jaka u Ciebie pogoda, ale u mnie jesień już przyszła ;P
    jest deszczowo, jest mokro, chmury zasłoniły słońce i tylko o tym leżeniu pod kocem się marzy ;P
    także - jeśli u Ciebie nadal jest słonecznie, to zazdroszczę ;P

    a wyglądasz - pięknie.
    rzeczywiście - na pewno nie jesiennie :)
    stawiałabym raczej na wiosnę! :)
    bardzo prosty, ale bardzo stylowy zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zacznę od numero uno-szpilki-są obłędne ;-);a jak pięknie prezentowałyby się ze skórzanymi spodniami...;-).
    Z jesienią masz rację aczkolwiek ja jestem trochę zła;że za wcześnie wyrzuciłam cienkie i letnie ubrania na strych i nie wiadomo w czym teraz chodzić ;-(.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. heheh...no tak skora musi być :) Oj ja tez codziennie przezywam katusze czy brać szalik czy może cienka chusteczkę, botki czy czółenka...

      Usuń
  3. Cudze chwalicie swego nie znacie . Moja tym razem nie taka pogodna. Po normalnymu listopadowa i zimna . Puchówkę przy plus 1 wyciągam . Zimnej raczej nie bedzie , ale moze choć słoneczniej :))
    Wow , buty wow ....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby zimniej nie było, już chyba nie zniosę mrozów poniżej minus 10;) Tak nas te ostatnie miesiące nas rozpieściły:)

      Usuń
  4. Taką jesień to ja bardzo lubię. Nawet kurtka nie jest potrzebna ;) Piękne botki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, własnie patrze na Twój ostatni wpis i mamy bardzo podobne:)

      Usuń
  5. Love the casual chic outfit, the booties are gorgeous.
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale ładne butki ;) a jesień.. Mnie też zaskoczyła w tym roku, lubię ją!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny sweterek :) i fakt, jesień nie dokucza zbytnio w tym roku... jeszcze ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. You look really elegant in your b&w outfit!
    Lovely greetings from Germany/Bavaria, Rena

    www.dressedwithsoul.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Super wyglądasz, bardzo dziewczęco :) Buty dodały oryginalnego charakteru :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie wyglądasz. Bije z Ciebie radość! I super masz buciki ;-).

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz racje, jesień w tym roku, wcale nie jest taka straszna :p
    Pozdrawiam serdecznie, http://juliet-monroe.blogspot.com/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Jesień taką jak ostatnio to lubię, ale jak ciemno i leje to eh - szkoda gadać. ;) Wyglądasz świetnie.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne, romantyczne zdjęcia
    bardzo fajna spódniczka

    Zapraszam do siebie i byłabym wdzięczna za kliknięcie w link do płaszcza
    http://aneczkaa123.blogspot.com/2014/11/czarno-biay-paszczyk.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow!! przepięknie wyglądasz <33 śliczny sweterek :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja za każdym razem jak Cię odwiedzam nie moge wyjsc z podziwu z jaka lekkością i nie wymuszona elegancja sie ubierasz,przypominasz mi stylem Francuzki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za czas i komentarz:)

Jeśli chcesz być na bieżąco zapraszam do polubienia fp
https://www.facebook.com/lovecoffeeandshoes