czwartek, 27 listopada 2014

Marzenia się spełniają!



No i stało się! W końcu spełniło się moje marzenie.
Nie mam tu na myśli otwarcia od przyszłego roku sklepu on-line H&M.

Jako dziecko chciałam, żeby święta trwały jak najdłużej, żeby choinka stała tak długo dopóki nie spadnie ostatni igiełka, żeby kolorowe lampki stroiły miasto i budynki, żeby śnieg skrzypiał pod butami, żeby mróz tańczył w nosie, żeby na oknach sztucznym śniegiem narysować mikołaja.

I spełniło się moje życzenie, bo święta bez wątpienia się już zaczynają. W sklepach duch świąteczny zaczarował wszystkie słodycze i zapakował je w plastikowe choinki i mikołaje. Na zimowych swetrach pojawiły się elfy i renifery. Mój mąż ciągle mówi, że zjadłby głowę jakiemuś czekoladowemu mikołajowi, a ja wsunęłabym bigos:)

Kevin w tym roku, już był sam w domu. Coca Cola przyjechała wielką ciężarówką wypchaną butelkami i zaparkowała w pobliskim supermarkecie. Brakuję tylko Georga, która zaśpiewa co się stało ostatnich Świąt. Wtedy z powodzeniem będzie można rzec, że okres świąteczny jest otwarty:)

Witamy Cię duchu Świąt Bożego Narodzenia!










buty - Zara, ramoneska - Pull&Bear, golf - H&M, spodnie - Mango

53 komentarze:

  1. no, do pełni szczęścia jeszcze śniegu brakuje ;P
    ale mnie jakoś do śniegu nie jest spieszno - śnieg = zamarzanie.

    sweter!
    sweter mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też zimna nie znoszę, ale w tym roku mam dziką ochotę pojeździć na sankach:) To chyba przez te macierzyństwo w głowie mi się poprzewracało:)

      Usuń
  2. Łe :) U mnie już w sierpniu były bożonarodzeniowe artykuły w sklepach :) Twoje marzenie rzeczywiście zaczęło się spełniać :)

    Fajny zestaw, lubię takie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. heh....to mamy święta cały rok, bo jak nie Wielkanoc to Boże Narodzenie:)

      Usuń
  3. Ja też jako dziecko marzyłam, żeby święta trwały jak najdłużej i pewnego razu, gdy miałam siedem lat, życzenie się spełniło - rodzice byli tak zapracowani, że choinka stała w domu do Wielkanocy;)
    Świetny sweter i buty, extra look!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdyby tylko prezenty się co jakiś czas pod nią pojawiały:)

      Usuń
  4. W takim razie serdecznie zapraszamna sesje !:) Nie wiem skad jestes.. Jesli spoza Poznania to mala wycieczka nie zaszkodzi ! :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przefantastyczna stylizacja, a zwłaszcza buty mega! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. To chyba bylo marzenie kazdego dziecka, zeby Swieta trwaly jak najdluzej.... A u mnie tez juz goraczka przedswiateczna, zwlaszcza w miescie, na witrynach, w sklepach... bardzo to lubie;)
    Szarosci sweterkowe lubie tez, i to bardzo!! Do tego ramoneska i zestaw jest idealny!
    Pozdrawiam<3 Anka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj ja też... i ta muzyka świąteczna w sklepach:) Aż chcę się w podskokach kupować:)

      Usuń
  7. Zacznę od delikatnej aluzji-bardzo fajnie wyglądasz w takich spodniach wyglądających na skórzane; pomyśleć tylko jak się będziesz prezentowała w skórzanych....;-).
    Co zaś do "magii świąt"-kurcze a czy czasem w lidlu nie pojawiły się w tym roku przed wszystkimi świętymi-posypki świąteczne do ciast i przyprawy do pierników? Bo na kalendarze adwentowe już nie zwracam uwagi...
    No i Mariusz wspominał,że w empiku to już po 1.11 szło ostre przygotowywanie się i zatowarowanie na święta.,..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiedziałam, że będziecie już tu porównywać do skórzanych spodni:)
      Coś w tym jest, że po święcie zmarłych zmieniają witryny ze zniczy na lampki choinkowe:)

      Usuń
  8. oj to prawda... święta mamy coraz dłuższe;)
    ja też zimna nie lubię..mam nadzieję, że zbyt wielkich mrozów nie będzie...
    czapkę masz fajową! cała reszta super!:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale niech trochę białego puchu spadnie... marzę o białych świętach:)

      Usuń
  9. Czasem trzeba uważać o czym sie marzy :):) bo czasem sie spełniają ...
    Teraz jakieś swiata trwają ... Jak nie znicze to choinki , potem leczą w kolejce serduszka i potem jaja i zające, potem coś tam ... Wakacje i powrót do szkoły ...
    Fajny swetr :) Wyglda ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha...oj z marzeniami rzeczywiście trzeba uważać:)
      Oj tak święta są cały rok zmieniają się tylko atrybuty:)

      Usuń
  10. Rewelacyjnie wyglądasz, sweter świetnie się prezentuję :)
    Obserwuję i zapraszam do mnie;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Miałam ostatnio ochotę włączyć sobie Last Christmas ;) ale się powstrzymałam. Jak dla mnie to oczekiwanie na święta powinno się zaczynać dopiero 1 grudnia a nie 1 listopada.

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny golf, uwielbiam takie ciepłe, grube swetry! Całość super :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ślicznie wyglądasz, fajna stylizacja, super czapka :)
    Pozdrawiam

    http://claudiastyl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. ej ej, zapomniałaś o czymś! A śnieg?? :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo.....śnieg, może w tym roku będzie na wigilie, a nie na wielkanoc:)

      Usuń
  15. Ależ masz długie nogi w tej stylizacji :) najbardziej przypadła mi do gustu kurteczka i buciki :)

    buziaki

    xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  16. świetna czapa, ślicznie wyglądasz
    też uwielbiam świąteczny klimat !

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja też na przekór wszystkim, którzy czekają na magiczną datę 01.12 jestem zadowolona, że w sklepach już święta. Kiedyś mnie to denerwowało, ale czas leci tak szybko. Święta, święta i po świętach, czemu więc nie czuć tej ciepłej maggi Bożego Narodzenia nieco dłużej niż tylko te parę dni toczące się wokół wigilijnego stołu i telewizora...
    Ekstra czapa!

    OdpowiedzUsuń
  18. Przez Ciebie aż włączyłam Last Christmas!
    Ślicznie wyglądasz :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Zestawienie całkowicie w moim klimacie. Spodnie rurki i ciepły sweter do tego skórzana kurtka :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. też kocham święta! piękne buty!

    OdpowiedzUsuń
  21. świetnie wyglądasz ;) a co do Świąt, to dla mnie zaczyna się klimat świąteczny po 6 grudnia :)

    OdpowiedzUsuń
  22. No jak mrozów wielkich nie będzie, to na śnieg się zgadzam :) Świetnie prezentujesz się w tym zestawie, a w czapeczce wyglądasz uroczo. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja również, już czuję ducha Świąt Bożego Narodzenia. Stylizacja uniwersalna i bardzo sexi :)

    OdpowiedzUsuń
  24. pięknie to napisałaś witam go razem z tobą- cudowny zestaw !!!

    OdpowiedzUsuń
  25. Super zestaw, zwłaszcza golf i spodnie!

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetnie wyglądasz :)
    whitepulery.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Super wyglądasz, uwielbiam Twój styl !

    OdpowiedzUsuń
  28. oj rzeczywiście czuć już magię świąt;-) świetnie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  29. uwielbiam ten okres przedświąteczny :)! super stylizacja, buty są przepiękne! :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetny zestaw, moje klimaty. Ja tez lubię magię świat, chociaz moim zdaniem trochę za wcześnie są te wszystkie świąteczne dekoracje i same święta już nie są takie magiczne...

    OdpowiedzUsuń
  31. Wspaniały sweter <3 Ja też uwielbiam okres przedświąteczny :)

    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  32. też uwielbiam swięta :) sweterek jest cudowny :)...... i czapa :)

    OdpowiedzUsuń
  33. a ja właśnie wcinam mandarynki i planuję listę świątecznych zakupów ! ;) Podobnie jak Ty uwielbiam ten okres - chyba jedyny w roku - kiedy wszystko jest jakby zaczarowane ;)

    Pięknie wyglądasz ! świetny sweter :)

    OdpowiedzUsuń
  34. U mnie atmosfera świąteczna również ruszyła pełną parą. Uwielbiam ten czas i chciałabym żeby trwał jak najdłużej :)
    www.antymarka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. święta to jeden z najpiękniejszych okresów w roku <3

    OdpowiedzUsuń
  36. Zapraszam do siebie, pojawiła się już recenzja na temat wybielania zębów :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja również uwielbiam świąteczny czas, napaja mnie prawdziwym zaczarowaniem! :))
    Świetna stylizacja, muszę się rozejrzeć za takimi skórzanymi spodniami- koniecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja również uwielbiam święta ♥

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za czas i komentarz:)

Jeśli chcesz być na bieżąco zapraszam do polubienia fp
https://www.facebook.com/lovecoffeeandshoes