poniedziałek, 17 listopada 2014

Wpis sponsorowany!!



Wszyscy wiedzą, że pojawienie się dziecka rewolucjonizuje życie. Ba... wywraca je do gry nogami.
Zmiana była wszędzie, począwszy od lodówki, w której na próżno szukać gotowych produktów. Jest za to dużo warzyw owoców; a szynka z mięsnego ustąpiła miejsca domowemu pieczonemu mięsu.
Nawet zrobienie się na bóstwo skróciło się do czasu, w którym niespodziewani goście wejdą na trzecie piętro. Nagle okazało się, że pomimo posiadania małego dziecka mam czasu więcej niż jak Lorbasa nie było;)

Największa jednak zmiana dokonała się w mojej szafie. Mój mąż z niedowierzaniem spojrzał na mój wybór New Balance i skomentował "Do biegania chcesz te buty?".
A ja ot przechodzę fascynację sportowymi butami, wygodnym ubraniami, które nie krępują moich ruchów. Nawet nie wyobrażacie sobie jaką ulgę czuję, gdy nie wciskam się w sukienki, w których na wdechu uczyłam się wypowiadać całe zdania, jak dobrze nie martwić się o szwy w spódnicy.

A teraz dobrze się czuję w płaskich butach i luźnej bluzie. Oddycham swobodnie i czuję się kobieco!

Sponsorem dzisiejszego wpisu była litera K! K jak KOBIECOŚĆ!











spódnica - H&M; buty - New Balance; płaszcz - lumpeks; bluza - nn

48 komentarzy:

  1. Uwielbiam tego typu połączenie! Tutaj szyk i elegancja doskonale skontrastowała ze sportowym obuwiem ♥
    PS. Swoją drogą buty "New Balance"są jednym z moich największych pragnień! ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też na nie sporo chorowałam, ale skrycie bo nie myślałam, że się tak zaprzyjaźnimy:)

      Usuń
  2. spódnica jest po prostu cudowna!
    sama bym taką przygarnęła;)
    _________________________
    najmodniejszy sweter sezonu na
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko gniecie się przeokrutnie, ale cóż... czasem trzeba pocierpieć:)

      Usuń
  3. Hohho, poszalałaś dziś! Ale niesamowicie Ci to wyszło ;)!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziewczyno, Ty urodziłaś dziecko? Nie do wiary! :)
    A co się tyczy sportowych butów: Uwielbiam je. Mam wręcz manię na ich punkcie. Wygoda przede wszystkim. ;)
    Świetnie wyglądasz. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. New balance to po conversach moje drugie:) Ale na pewno ich jeszcze przybędzie:)

      Usuń
  5. Oczywiscie ze rewolucja, takze w szafie.....
    Ale szczerze powiem ,ze zaintrygowalas mnie swoim " zawodowym lookiem" i chetnie bym porownala. Bo w tym, dzieki tej srebrnej spodnicy ,jest sporo mlodzienczej radosci i szalenstwa :)

    OdpowiedzUsuń
  6. no to ja powiem tak - nigdy chyba nie zostanę zwolenniczką sportowych butów zakładanych do spódnic, mnie samej się to średnio podoba :)
    ale doceniam to, że wiele kobiet wygląda w takim połączeniu... po prostu uroczo :)
    i Tobie tu też uroku nie brak!
    widać, że czujesz się swobodnie i po prostu dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam spódnicę, ale czasem po prostu nie mam ochoty na typowo elegancki "look" z obcasami:) Dlatego lubię łączyć sukienki/spódnice z trampkami, adidasami i innym sportowym obuwiem:)

      Usuń
  7. lubię takie połączenie, sportowe buty i spódnica !

    OdpowiedzUsuń
  8. You look fabulous girl. I want that skirt, it's divine!!!
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja proponuję zmianę tytułu posta i dodanie jeszcze jednej literki: S-jak Sexy; bo akurat w tej stylizacji tak wyglądasz, bo kobieco to za mało powiedziane.
    Odnośnie zaś stylu sportowego-masz rację; luźniejsze, wygodne w zakładaniu spodnie; wygodne shirty to jest to ;-).
    Natomiast co do zmian jakie są związane z dzieckiem; moja połowa z męskiego punktu widzenia określiła to tak: 'byłem wolny jeździłem sportowym oplem, teraz mamy vana ale jak będzie dziecko to trzeba suva bo pod krawężnik pod szkołę przy przychodnie nie podjadę. I dodał,że łatwo poznać dojrzałość faceta-kupuje coraz słabsze i wolniejsze samochody ale w zamian bardziej funkcjonale dla Rodziny" ;-).

    OdpowiedzUsuń
  10. wygoda przede wszystkim ! :)

    http://www.littlecupofart.pl/ - zapraszam do mnie, blog o modzie, sztuce i kulturze :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawy zestaw - wyglądasz pięknie i baaardzo dziewczęco :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Look świetny, ale NB mnie nie przekonują. Mierzyłam kilka par i jakoś one póki co nie dla mnie, chociaż na kimś bardzo mi się podobają...Spódnica i bluza rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna stylizacja. Widać, że świetnie się w niej czujesz! Spódniczka mega - można ją jeszcze dostać?

    A kiedy sesja z synkiem u boku? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno jeszcze są dostępne:)
      No z synkiem by się przydała, póki co patrzy na mamę z drugiej strony:)

      Usuń
  14. Wow you look even in sneakers so elegant! But I can imagine that your husband was really surprised :) I love your look <3
    xx from Germany/Bavaria, Rena

    www.dressedwithsoul.com

    OdpowiedzUsuń
  15. spódnica jest po prostu cudowna! i koniecznie zrób choć małą sesję ze swoją kruszynką! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No teraz już nie mam wyboru:) Będę pozować z modelem:)

      Usuń
  16. Pod tą bluzą, to masz super figurkę:)))
    Spódniczka z tymi butami wygląda odjazdowo!!!!

    Hehehe, dziecko zmienia wszystko..też coś o tym wiem;))

    OdpowiedzUsuń
  17. Super sporty elegance, to mój ulubiony styl! Spódnica jest bombowa!
    Dziękuję za komentarz na moim blogu, pozdrawiam serdecznie, http://juliet-monroe.blogspot.com/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  18. spodniczka jest extra!
    zapraszam do wspolnej obserwacji :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wszystko jest ok, poza skarpetami:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wow! przepięknie wyglądasz <33333

    OdpowiedzUsuń
  21. Poszukuję takiej spódnicy, świetna jest!! <3

    OdpowiedzUsuń
  22. mega połączenie! a Twoja uroda robi wrażenie :)

    http://classylicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Spódnica bardzo ładna i oryginalne zestawienie ,podoba nam się;)

    buziaki

    xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  24. Dzidziuna faktycznie zmienia życie, ale nie można zapominać o seksapilu :)
    www.antymarka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetna spódnica! Buty mnie nie zachwycają, chociaż na siłownie bym je pewnie założyła.
    http://zycienienabogato.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. spódnica fantastyczna!

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. cudowna spódnica

    pozdrawiam kochana,
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  28. Cudowny BLOG
    Zapraszam do mnie --> http://adorableblogg.blogspot.com/
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetna stylizacja,ciekawe połączenie 'K' i sportowych butów, a ta spódnica... nie wiem czy bym się na taką odważyła, ale na Tobie wygląda fantastycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ooooo... takie zestawy to ja też lubię bardzo :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Fajny Look i b.lubie polaczenie sportowych butow z sukienka czy spodnica ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za czas i komentarz:)

Jeśli chcesz być na bieżąco zapraszam do polubienia fp
https://www.facebook.com/lovecoffeeandshoes