sobota, 6 grudnia 2014

Dorosłość i klekot Diesla


Na deszcz klnę w myślach, a nie cieszę się, że będę skakać po kałużach. Jako przekąskę wybieram jabłko, bo słodycze są niezdrowe i to tylko puste kalorie. 5 grudnia wcale nie szorowałam butów, bo wiedziałam, że Mój Mikołaj i tak do mnie przyjdzie.
To zdecydowanie objawy tego, że dorosłam.
Dorosłam też do różu w szafie, bo to róż prawda? 
W mojej dorosłości jedno się nie zmieniło. Nie umiem nazywać kolorów. Do tej pory nie wiem jaki to kolor turkusowy. Jadący samochód prędzej rozpoznam czy to TDI czy 16V niż poprawnie nazwę jego kolor.
Taki daltonizm blogerce nie przystoi? Ale patrzę na te zdjęcia i obojętnie jak nazwiecie ten kolor, mnie się podoba. O!








spodnie, marynarka - F&F; golf, płaszcz - H&M; buty - Szydłowski; torebka - Pieces

54 komentarze:

  1. Lubię róż! Świetna stylizacja! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. zaryzykuję i powiem, że to coś między fuksją a czerwieni biskupią ;P
    ale po co sobie utrudniać życie - róż to róż ;)
    a turkusowy to takie coś między niebieskim i zielonym - blade takie dość ;P

    nieważne to wszystko - ważne, że Ci w tym co nam pokazujesz ładnie!
    i widzisz - Ty jesteś taka śliczna, że nawet zdjęcia w brzydką pogodę robione oddają Twój urok!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ehh...Mar...ja tej pogody nie zniese...Te sesję to istna komedia. Latam w skarpetach do szpilek i tylko do zdjęć szybko je zrzucam. Gdybym miała pokazać stylizację codzienną ostatnimi czasy to byłyby stopy w kolorowych, wełnianych skarpetach wystające spod kołdry:)

      Usuń
  3. Mnie też się on bardzo podoba! Co więcej osobiście postrzegam go jako nasyconą fuksję, czy też po prostu neonowy-róż :D
    W każdym bądź razie świetnie prezentujesz się w tym komplecie ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. No, spodnie i marynarka jak najbardziej w temacie F&F, tylko oni tam dieslami jeździli sporadycznie :) A ten kolor w palecie customowej nowego Dodge'a Challenger'a nazywa się Furious Fuchsia.

    OdpowiedzUsuń
  5. dobry tekst :) kolor też może być ;) co do samochodów, to mam to samo ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudownie wyglądasz !
    A najbezpieczniej nazywać ten kolor po prostu róż :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dla mnie tez po prostu intensywny różowy . Dla jako calosc super ! Idealny garnitur dla młodej dziewczyny jak Ty.
    Jest taka blogerką - Agnesa , na. "Podszewce " wieki temu tez pokazywała sie w różowym garniturze :):) efekt jest piorunujacy :):)
    I Ala - "Kontutek " ona z kolei pokazała ze mocno żółty garnitur moze byc elegancki niesamowicie ...
    Lubie takie stylizacje . Są ciekawe , odważne , młodzieńcze , nietuzinkowe i ... Nie dla mnie ;);) ale lubie podziwiać

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do tej pory też myślałam, że nie dla mnie:) I jeśli ktoś zapyta mnie w niedalekiej przyszłości jaką najbardziej szaloną rzecz zrobiłam to zakup tego garnituru:)

      Usuń
  8. Oj jesteś niedobra; muszę się na Ciebie poskarżyć ;-(;bo rano wstaję włączam smartfona i widzę Ciebie w tej pięknej FUKSJOWEJ (moim zdniem ;-) ) stylizacji-zauroczyła mnie i zamiast śniadania musiałam "odpalić-brum brum ;-) ; laptopa,żeby się jej bliżej przyjrzeć ;-)-i warto było ;-)-bo wyglądasz rewelacyjnie ;-).
    ps,a skoro jesteś "samochodziarą" to może wspólny cykl postów na naszych blogach o tej tematyce ;-)? ;-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może najpierw krótkie szkolenie odróżniania kolorów:)

      Usuń
  9. Cudny komplet! Wyglądasz jak prawdziwa, elegancja kobitka. Klasa i ten róż ślicznie się prezentuje.
    Obserwuję i zapraszam do obserwowania do mnie
    http://kasiakoniakowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. świetnie look, w sumie jestem zdziwiona że w różowych spodniach tak super można wyglądać. całość ogromnie mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  11. dla mnie to fuksja, chyba:) w każdym bądź razie ślicznie Ci w tym kolorze! eh, ja niby też dorosłam i jabłka lubię, ale słodyczy sobie odmówić nie potrafię;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w sumie pół roku słodyczy nie jadłam, bo karmiłam Lorbasa i nie mogłam nic jeść co zawiera nabiał czy mleko w proszku. I teraz największą słodyczą jest dla mnie....gorzka czekolada:)

      Usuń
  12. Dla mnie to fuksja. ;) Pięknie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładnie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dla mnie to też fuksja :) Ale piękny komplecik :)

    OdpowiedzUsuń
  15. I to mi się podoba! Zero szarugi a piękna fuksja - jestem na tak!

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowny kolorek zestawu <3
    Każdy z nas dorasta, ale możemy zostawić w nas coś z dziecka :)

    OdpowiedzUsuń
  17. CUDOWNIE/ KLASYCZNIE/ ELEGANCKO

    pozdrawiam,
    Ola z Fashiondoll.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. Rózowy garnitur wyglada cudownie:)
    Swietna klasyczna stylizacja, wygladasz pieknie:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam róż z czernią :) świetnie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  20. ja butów nie szorowałam, a Mikołaj mnie odwiedził :)

    uwielbiam róż i Tobie jest w nim świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetnie wyglądasz. ja bym powiedziała, że to fuksja :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jak zwal tak zwal - wazne, ze jest pieknie! Ja tez "doroslam" chyba do rozu... i nosze...czasami;);)
    Pozdrawiam. Anka

    OdpowiedzUsuń
  23. Mi też podoba się ten kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. To jakaś fuksja chyba;) nieważne.. Piękny zestaw, tylko to się liczy:)!

    OdpowiedzUsuń
  25. Ładny żakiecik!!! Pięknie ożywia ten późnojesienny krajobraz!!!!

    OdpowiedzUsuń
  26. Zostałaś nominowana przeze mnie do wzięcia udziału w zabawie Liebster Blog Award! TAG ma na celu pomoc wypromować się blogom
    blogerkatajemnicza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękna stylizacja świetnie Ciw tym kolorku

    OdpowiedzUsuń
  28. Jestem zachwycona tym kostiumem i kolorem i krojem :-)

    OdpowiedzUsuń
  29. wow ale świetnie wyglądasz w różu! piękny , klasyczny garnitur!

    OdpowiedzUsuń
  30. Spodnie i marynarka prezentują się genialnie! Jestem zachwycona ich krojem i kolorem :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo ładny zestaw no i ten kolor!ślicznie:)

    OdpowiedzUsuń
  32. mega wyraziście :) ! super.

    http://littlecupofart.pl/ - blog o sztuce, modzie i kulturze. Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  33. U mnie ten moment nastał dwa lata temu :) wcześniej róż był na liście kolorów zakazanych :)
    www.antymarka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Dla mnie to taki fuksjowy róż :-) Świetnie wyglądasz :-)

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetny zestaw :) Marynarka i spodnie idealne i ten kolor rewelacja:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Kochana, wyglądasz pięknie! Dorosłaś, czy nie - róż jest totalnie dla Ciebie <3 Wyglądasz zjawiskowo :) I jeszcze Twoja wyjątkowa uroda... Razem tworzycie niesamowity zestaw :)!

    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. You look simply stunning! This shade of pink is so gorgeous on you!

    XO IMKE

    OdpowiedzUsuń
  38. Hah, jaz tego wybrnęłam nazywając po prostu kolory po swojemu ;) Bardzo różowy komplet, i jeszcze ta szminka pasująca idealnie<3

    OdpowiedzUsuń
  39. Piękny kolorek tego zestawu ❤

    OdpowiedzUsuń
  40. Kolor absolutnie cudowny, mój ulubiony! Podziwiam za te szpilki! Ja się aktualnie nie rozstaję ze skarpetami :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za czas i komentarz:)

Jeśli chcesz być na bieżąco zapraszam do polubienia fp
https://www.facebook.com/lovecoffeeandshoes