poniedziałek, 29 grudnia 2014

No i znowu święta minęły!


W końcu zmobilizowałam się i usiadłam do komputera napisać coś mądrego do Was. Palce same rwały się do klawiatury, chciały wystukać litery, które w całości dadzą jakąś ciekawą historię, chciały napisać coś mądrego...
Patrzę na choinkę i ogień w kominku, popijam chyba czwartą kawę zbożową, a w głowie pustka.

No tak, święta były. Znowu się objadłam, znowu brzuch bolał, znowu jadłam po 20,00, znowu nie miałam umiaru w czekoladowych mikołajach. Znowu, znowu, znowu...
Prezenty były, skarpety też pod choinką się znalazły.
Znowu były nocne rozmowy przy hektolitrach herbaty, znowu był śmiech przy grach w Tabu, znowu były łzy przy rozjazdach do domu, znowu...
Znowu zobaczymy się za rok i znowu obiecamy sobie, że nie będziemy się tak obżerać:)







buty - Zara; leginsy - nn; golf - H&M; torebka - Kate Spade; płaszcz - lumpeks



46 komentarzy:

  1. Taaa.skąd ja to znam..obietnice "świątecznego-powściągliwego-próbowania-i-nie-obżerania się". Co roku to wszystko pada ;-(. U nas Święta jakby przedłużone bo połowa rodzinki dopiero teraz dojechała i tylko podziwiam Ciebie za tą kawę zbożową-ja wypiję i sześć;ale rozpuszczalnych ;-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też piłam litry kawy tylko takiej z ekspresu! Ciąża przyszła i na zbożówkę się przerzuciłam. Mają zaletę, można pić nawet po nocach:)

      Usuń
  2. w lumpeksach same perełki, dowodem jest ten świetny płaszcz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Znowu znowu znOwu to ja muszę na dietę ;) mimo ze nie obżerałam sie , mImo ze w święta i po nich po 10 km przebiegałam , ale te ciasta od teściowej ... To normalnie rozpusta

    Rewelacyjny płaszcz... Znowu sprawiasz ze zielenieje z zazdrości

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 10 km? Teraz to ja zielenieje z zazdrości i czerwienieje ze wstydu, że po 0,5 km oddechu mi brak...

      Usuń
  4. A mi pisałaś, że miałam szczęście, że wyszperałam mój karmelowy plaszcz, a tu proszę! Też dorwałaś niezłe cudeńko! :) pięknie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  5. Tobie smutno, a ja się cieszę, bo towarzyska nie jestem i wymuszone spotkania w pierwsze i drugie Świąt dni jakoś tak mnie.... w konsternację wprawiają i zawsze mam problem z tym, co mam mówić do obcych niemalże ludzi i jak się uśmiechać ;P
    potrafię się "zachować" tylko w gronie absolutnie najbliższych osób ;P

    ale fakt, obżarstwo to grzech straszny.
    też się najadłam.
    najgorzej, że tłustościami.

    ale już po Świętach, można wrócić do twarogów ;P

    jak Ty elegancko w tym płaszczu, Moja Droga wyglądasz!\i ten golf spod niego wystający!
    i ten pasek zapięty - takie szczegóły, a wiele dają ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W końcu zjadłam na śniadanie maślaną bułeczkę z serkiem zamiast śledzi:)

      Usuń
  6. Genialna stylizacja! :) W tym płaszczu prezentujesz się niczym ikona mody- moim zdaniem bardzo pasuje Ci taki fason!
    PS. Czemu ja nigdy w lumpeksach nie znajduje takich "perełek"? ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tymi lumpami bywa tak, że niemal codziennie trzeba zachodzić. 100 wyjść i jeden łup. I tak warto! Satysfakcja ogromna!

      Usuń
  7. świetnie wyglądasz, i bardzo podoba mi się ten golf :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudownie wyglądasz w tym płaszczu i masz piękne botki. Obżarstwo oczywiście było, ze słodyczami troszkę poszalałam niestety, ale za to wczoraj poszłam spać głodna ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. piękny jest ten płaszcz! :)

    http://wealdstonee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny płaszczyk, ja w lumpeksie takiego bym nie wypatrzyła. Wyglądasz bardzo kobieco :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny płaszcz, wyglądasz w nim niesamowicie i bardzo elegancko :)
    Idealnie !

    OdpowiedzUsuń
  12. w tym płaszczu i tych ( cudownych! ) botkach wyglądasz niesamowicie gustownie i elegancko, jak największa ikona mody:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jaki śliczny płaszczyk!!!! I to z lumpka! Szczęściaro!!!
    Figurkę podkreśla Ci fantastycznie!!!

    Mądrze znowu prawiłaś:D

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak zwykle cudowna! śliczny płaszczyk!

    OdpowiedzUsuń
  15. Stunning look, girl. Love the coat, love the boots, love everything. Gorgeous.
    ☆:*´¨`*:.•.¸¸.•´¯`•.♥ Happy New Year ♥.•´¯`•.¸¸.•..:*´¨`*:.☆
    kisses
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczny płaszcz, wyglądasz tak szykownie :)


    http://perfection-and-harmony.blogspot.com/2014/12/fashion-changes-but-style-endures.html

    OdpowiedzUsuń
  17. nie wiem czy to tylko takie moje wrażenie ale wyglądasz kwitnaco ostatnio :D udanego Sylwestra Ci życzę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż sie czerwienie:) dzięki bardzo:)

      Usuń
    2. Tez odnoszę takie wrażenie, w sukience 2 wpisy wcześniej i dzisiaj wygląda po prostu REWELACYNIE! A patrząc na ten płaszcz, zżera mnie zazdrość (pozytywna) :) Jest piękny i chyba zacznę chodzić do SH, jak tam takie cuda można znaleźć.

      Usuń
    3. Ha! Sekret pewnie tkwi w tym, że mój Lorbas przesypia całe noce, a ja razem z nim:)

      Usuń
    4. możliwe, aczkolwiek zmiana jest naprawdę widoczna :D

      Usuń
  18. Piękny jest ten płaszcz. W sh można znaleźć najfajniejsze rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  19. Jest super! popieram przedmówczynię, kwitniesz:D
    www.za-bardzo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj dziewczyny, dziewczyny...zawstydzacie mnie;)
      Dziękuję!

      Usuń
  20. Masz bardzo lekkie pióro, lubię czytać Twoje posty, a stylizacja mega! <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękny klasyczny styl :)
    Daj de łej, kto się nie przejadł w te Święta?! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale świetny płaszczyk wpadł Ci w ręce. Wygląda fantastycznie.
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Szczęśliwego nowego roku kochana! Oby 2015 był o wiele lepszy! :D

    OdpowiedzUsuń
  24. This is such an elegant and good outfit, I love it <3
    Happy New Year for you and your family!

    xx from Germany/Bavaria, Rena
    International Giveaway: Christmas Surprise with Self Interest
    www.dressedwithsoul.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękny ten płaszcz! Taki stylowy i świetnie skrojony!
    Ja też sobie co roku obiecuję, ze nie przesadzę z jedzeniem w trakcie świąt i szczerze mówiąc - nie udaje się;)
    Szczęśliwego Nowego Roku!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Cudny ten płaszczyk... a świąteczne obżarstwo raz do roku to nic złego :) się należy :)

    OdpowiedzUsuń
  27. jak pięknie wyglądasz w tym płaszczu! :) Super stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczny płaszcz , całość stylizacji w naszym typie ;)

    Buziaki

    xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo fajny płaszcz :)
    Super wyglądasz !
    Pozdrawiam
    Sylwetta

    OdpowiedzUsuń
  30. :D W Święta można, a nawet trzeba, bo co by to były za Święta bez obżarstwa :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Rewelacyjny płaszcz! A cały look idealnie się komponuje!
    Jak zawsze cudnie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za czas i komentarz:)

Jeśli chcesz być na bieżąco zapraszam do polubienia fp
https://www.facebook.com/lovecoffeeandshoes