środa, 24 grudnia 2014

Wesołych Świąt!!

Kochani,

Dziś długo oczekiwany dzień! Wigilia! Nie mogę się doczekać pierwszej gwiazdki, która pozwoli nam w końcu cieszyć się smakami świąt!
W tym szczególnym dniu chciałabym Wam wszystkim podziękować za to, że zaglądacie tu! Pozwalacie mi spełnić moje marzenie i dajecie znać, że to ma sens!

Życzę Wam dużo radości i żebyście spełniali swoje marzenia, te mniejsze i te większe

A jako matka polka blogująca apeluję o ciepły ubiór, bo pogoda nie rozpieszcza!




17 komentarzy:

  1. ☆:*´¨`*:.☆(¯`*•.¸,¤°´Merry Christmas`°¤,¸.•*´¯)☆:*´¨`**:.☆

    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  2. Tobie również życzymy Wesołych Świąt !! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tobie również życzę wszystkiego dobrego w te święta i oczywiście Szczęśliwego Nowego Roku!:) :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Wesołych Świąt!!! :)Piękne świąteczne zdjęcie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wesołych Świąt ♥ Ja jestem typowym zmarzluchem, więc czapka i komin zawsze są ze mną ;P

    OdpowiedzUsuń
  6. MERRY CHRISTMAS!

    ________________________________
    Fashion Christmas Outfit
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  7. Za życzenia dziękujemy; piękny wygląd pochwalimy-ale do apelu nie zastosujemy się ;-)-przez Święta w Lublinie było +8 stopni dopiero dziś pruszy śnieżek ;-).

    OdpowiedzUsuń
  8. Pewnie, że ma sens!
    Mam nadzieję, że prezenty miałaś udane:D

    Pozdrowionka!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Moja Droga - Święta minęły, ale że do Nowego Roku ponoć na życzenia czas jest, to wszystkiego dobrego Ci życzę, choć tak spóźnienie ;)

    P.S. wzięłam urlop od blogowania. w tym roku pojawi się jeszcze jeden wpis, a potem... znikam do lutego.
    sesja, nowa praca.
    ogrom obowiązków.
    nie chcę marnować czasu, którego mam tak niewiele.
    od czasu do czasu będę w czasie tej przerwy zaglądać, ale nie chcę byście uznali i uznały, że się obraziłam - dlatego swoją przyszłą nieobecność już teraz wolę uprzedzić.

    co prawda na fanpejdżu ją dziś zapowiadałam, ale nie każdy zagląda, więc do najbliższych sama z tą informacją trafić postanowiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mar, odetchnęłam z ulga, bo na fp brzmiało to raczej jak zupełny koniec. Taki urlop 2 miesięczny do przeżycia:) czekam na Ciebie:)

      Usuń
  10. świetny post, zapraszam do mnie w wolnej chwili! :) http://fashionbypaulina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam nadzieję, że święta miałaś fajne:) zdjęcie urocze:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Tak, pogoda nie rozpieszcza, więc oczywiście się pochorowałam :) Co nie zmienia faktu, że wyszłam dziś na spacer, bo tak pięknie było na dworze :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za czas i komentarz:)

Jeśli chcesz być na bieżąco zapraszam do polubienia fp
https://www.facebook.com/lovecoffeeandshoes