niedziela, 25 stycznia 2015

Rzeczywistość na koturnach!


Ohh...wybaczcie mi moją długą nieobecność, ale totalnie zatraciłam się w realu!
Tak mnie wciągnęły wygłupy na dywanie, tańce do nocy i wiersze Brzechwy, że nie zauważyłam jak mój telefon się rozładował.
Bo ja lubię ten swój świat. Nawet nie przeszkadzają mi zarwane noce, niepomalowane paznokcie i picie zimnej kawy!

Tymczasem wracam do swojego bałaganu w salonie i dalej delektuję i się naszą rzeczywistością, która pachnie ogórkową i całusami na kocu.




spodnie, bluzka - H&M; kurtka, buty - Stradivarius; naszyjnik - Mango; czapa, okulary - nn; 
torebka - Parfois

45 komentarzy:

  1. w sensie - że bycie matką po prostu Cię pochłonęło?

    pamiętaj - przynajmniej masz już swoje miejsce w życiu ;)

    a te koturny są super!

    Mar by nosiła ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak...przy garach i pod stertą pampersów;)
      Ale jest dobrze:)

      Usuń
    2. Tak trzymać! Ja też całkiem dobrze odnajduję się w pampersach :-P
      Zdaje się, że mam ten sam model koturnów, tylko że w czerwonym kolorze. Są mega wygodne!
      Bardzo podoba mi się też kurtka :-)

      Usuń
  2. Bardzo lubię cienkie kurtki puchowe. Piękne koturny uciekły mi sprzed nosa...zła jestem na siebie, że zwlekałam z ich zakupem...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. skąd ja to znam...myślę, myślę, a później w pierś się biję, że nie kupiłam....

      Usuń
  3. Ale Ty masz świetną figurę! To chyba od tej ogórkowej :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Opatentuję nową dietę...ogórkową:)

      Usuń
  4. Zimną kawę też lubię natomiast ogorkowej nie cierpię. :-).zatracenie w życiu. ..rozumiem tylko ja mam z innych powodów.Stylizacja fajna ale ja bym zastąpiła spodnie na model uszyty z eko skóry. Ps.kiedy myślisz o przyjezdzie do lublina?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam upatrzone jedne z eko skóry spodnie. W sobotę lecę na zakupy, więc może przygarnę do swojej szafy:)
      Lublin, Lublin, Lublinie...przyjadę jak Lorbas zacznie chodzić i słońca więcej będzie:)

      Usuń
  5. Kurtka i buty są extra!
    Nie dziwię się, że się zatraciłaś w realu, bo ja też wolę rzeczywistość od siedzenia przy kompie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale to siedzenie przy kompie czasem tak wciągnie, że ani się nie obejrzę a pół dnia minie:)

      Usuń
  6. A nie pisalam juz ?! Codziennosc- to lubię ;);)

    Czapa mistrz!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dołączam do Was:))
      Tez jestem wielbicielką codzienności;)

      Na takie koturny miałam chętkę...Teraz będę Ci ich ciut zazdrościć:D

      Usuń
    2. No dobra... ja tez to lubię (ale lubię tez czasem pomarudzić ;)).

      P.S. Zestawik bardzo przyjemny, a jaka Ty masz figurkę!!! Fiu, fiu :D

      Usuń
    3. Ja podobnie, lubię te zwykłe sprawy, uśmiechy dzieci, wygłupy, ale czasem zaliczam mały kryzys ;p

      Super bluzeczka, mocna czerwień - to lubię

      Usuń
  7. Buty przecudowne :) całość wygląda super :)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  8. Tą ogórkową to mi narobiłaś niezłego smaka, chyba zaraz biorę się za gotowanie :P hehe Obrotna dziewczyna z Ciebie, że tak doskonale dajesz sobie ze wszystkich radę :)
    I świetna bluzka, uwielbiam takie wyraźne i zdecydowane kolory <3
    Co powiesz na wspólną obserwację?
    Miłego dnia :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ogórkowa to ostatnio u nas mus. Mój syn akceptuję każdy posiłek z dodatkiem ogórków....kiszonych:)

      Usuń
    2. Ja też, uwielbiam pod każdą postacią :) hehe
      Kurczę ja nie wiem co się dzieje z tą listą obserwatorów, nadal mi się tam nie wyświetlasz :/ a jako kto mnie zaobserwowałas? Bo rozumiem, że dodałaś mnie w gadżecie obserwatorzy? nie jakieś google+ czy kręgi? ;)

      Usuń
  9. Oprócz butów uwagę zwraca pikowana kurteczka.

    OdpowiedzUsuń
  10. To chyba dobrze, że zatraciłaś się w realu :) Gorzej by było, gdybyś zatraciła się w internecie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Kurtka jest ekstra! A czerwona bluzka skradła moja serce - choruję na czerwień ostatnio!:)

    OdpowiedzUsuń
  12. No tak, przy małym dziecku można się zatracić, ale na szczęście to takie przyjemne zatracenie :) Fajny zestaw i piękny odcień czerwieni :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale super napisany wstęp :) szczególnie urocze te całusy :)
    ekstra wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  14. Na tym drugim zdjęciu wyglądasz jak gwiazda! :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Celebrytka ucieka przed paparazzi :D ;)
    Wyglądasz bosko, a koturny REWELKA!

    OdpowiedzUsuń
  16. świetna koszula, takiej szukam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Another really cool and stylish look! I love the composition with black and red <3
    xx from Germany/Bavaria, Rena
    www.dressedwithsoul.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo mi się podoba, lubię takie ciemne zestawy z elementem kontrastującym. ; )
    robertakaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Wspaniale wyglądasz! Dziękuję za mily komentarz:* również obserwuje:*

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo podoba mi się kolor bluzki , buciki też ciekawie się prezentują na nóżkach ;)

    Buziaki

    xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetna stylizacja! uwielbiam połączenie czarnego i czerwonego, co widać w moim ostatnim poście, dziękuję za komentarz :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. świetna stylizacja, zazdroszczę pięknej kurtki, sama na podobną,,polowałam'' :) bluzka ma bardzo ładny, intensywny kolorek, pozdrawiam! :)
    ~zapraszam na mojego bloga

    OdpowiedzUsuń
  23. Super outfit. Beanie z okularami dodaje paryskiego szyku :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Sometimes a blogcation is a good thing.
    Love your pic with a beanie.

    http://roomsofinspiration.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Ślicznie wyszłaś na ostatnim zdjęciu, mmm i aż nabrałam ochoty na tą ogórkową :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. świetny zestaw. W tej bluzce i kurtce wyglądasz bardzo seksownie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ciekawie wyglądasz, naprawdę mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za czas i komentarz:)

Jeśli chcesz być na bieżąco zapraszam do polubienia fp
https://www.facebook.com/lovecoffeeandshoes