sobota, 21 lutego 2015

Wishlista i kapelusz za 2 złote!


Po nowym roku każdy robi "wishlistę"/"chciejlistę" czyli czego sobie życzymy w nowym roku.
Co prawda kończy nam się luty, ale w końcu mam jeszcze 10 miesięcy na realizację życzeń, więc postanowiłam taką listę stworzyć.
Pierwsza rzecz o jakiej pomyślałam to torebka Chanel Boy! O tak, mieć ją w szafie byłoby bez wątpienia spełnieniem marzeń! Ale.... z drugiej strony za taką cenę to trochę mało funkcji ma taka torebka. W końcu wykładając tyle kasy człowiek myśli, że ona podrzuci nas na zakupy albo chociaż pozmywa okna dwa razy w roku.
No dobra, to może jak na rasową blogerkę przystało torebkę Michael Kors? Hm...na pewno nie będę musiała samochodu sprzedaż, żeby ją kupić.
Rozmyślam, rozmyślam... i wtedy mój pragmatyzm bierze górę. Może coś praktycznego?
Wiem, wiem... taki sprzęt do prasowania, żeby nie ślęczeć nad deską do prasowania.... albo jakiś garnek do kuchni, który będzie za mnie gotował.... albo lokówka, żeby mi włosy na wietrze nie oklapły?

Wiecie co? Ja mam inne życzenie... nie chce tych torebek, sukienek, sprzętu....ja po prostu CHCĘ SIĘ WYSPAĆ!



spodnie - Mango; buty, kurtka - Pull&Bear; golf, kapelusz - sh

44 komentarze:

  1. Bardzo podobają mi się Twoje spodnie :) Takie torebki (channel) są ładne, ale niepraktyczne ze względu na pojemność ;) Na Korsa sama polowałam, ale ktoś mi sprzątnął ostatnią z TKMaxxa ;) Ooo tak, wyspać się to fajna rzecz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hahahah znam ja marzenia kazdej mlodej mamy, jak pierwsze zaczelo sypiac w nocy , mimo,ze wstawialo o 5 rano to sie zaraz pojawilo drugie, ktore wieczorem i do polnocy spac nie chcialo.....tak, dałabym sie wtedy pokroic na 6 h ciąglego snu i marzylam o tym ,zeby ktos mi w prezencie noc w hotelu ufundował....wierzą c ze uda mi sie przespac spokojnie....
    No fajny kapelusz a jeszcze fajniesża jego cena

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tolek ma jeszcze łóżeczku u nas w sypialni, wiec najmniejszy szmer a ja juz sie burze. Czasem maz sie przewrócił na bok to wtedy pouczam go: "nie krec sie, bo ja nasłuchuje"! A pozniej sama siebie pytam czy nie powinnam właściwie spac?

      Usuń
  3. Życzę Ci w takim razie żebyś się porządnie wyspała ;) Kolorowych snów <3

    OdpowiedzUsuń
  4. ooo jaka ładna, drobna stylówka;)
    i kapelusz tylko 2 zł? eh niesamowite!

    wyspać to i ja bym się chciała, a tu już 2 w nocy...:O

    OdpowiedzUsuń
  5. a kiedy do Hiszp?:)i gdzie:)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Barcelona, juz za chwile bo po malu sie pakuje:)!

      Usuń
  6. to mamy podobne życzenia ;) ja też marzę o możliwości wyspania się za wszystkie czasy ;)

    po jakiego grzyba Ci taka droga torebka?
    poważnie.
    jest wiele ładnych torebek o oryginalnym wzornictwie, do kupienia u polskich projektantów.
    sporo z nich szyje modele na zamówienie - można zapłacić niewiele, a mieć coś fajnego.

    moim zdaniem takie drogie torebki niech sobie noszą ludzie, którzy rzeczywiście gdzieś "bywają" - zwykłemu człowiekowi to nie jest do niczego potrzebne.

    kapelusz - super!
    szkoda, że ja nigdzie takich tanizn nie widuję ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie! I to tez uczyniłam i kupiłam sobie jedna w reserved! Przynajmniej cena nie spędza snu z powiek:))!

      Usuń
  7. Hah swietny post bardzo nam sie spodobał ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super zestaw. Kapelusz jest piękny :)
    Moja Wishlista to przede wszystkim buty.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ekstra wyglądasz! A co do wishlisty, to ja się wysypiam, więc poproszę to parowe cudo do prasowania!:P

    OdpowiedzUsuń
  10. Rewelacyjny kapelusz, a jego cena jest świetna i niedowierzająca! Super wyglądasz, pozdrawiam! :)

    Blog Mel ->klik

    OdpowiedzUsuń
  11. Super kapelusz! Każda mama marzy chyba o wyspaniu się :-).

    OdpowiedzUsuń
  12. wyglądasz super!!!! podoba mi się zestaw:) czerwony golf wygląda rewelacyjnie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Też bym chciała taką torebkę, ale pewnie nic z tego nie będzie, bo zaoszczędzone pieniądze i tak wydam na co innego :))) Zestaw piękny - jak zawsze, kapelusze uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie ma co wydawać niewiadomo ile na torebkę, lepiej sobie gdzieś jechać na przykład :)
    A Ty w tym kapeluszu wyglądasz fantastycznie !

    OdpowiedzUsuń
  15. Szkoda że lejterek nie ma na tej liście bo obiecujesz je kupić i nadal nie ma stylizacji :-(.ja na ten rok mam dwa marzenia-urlop w ustce i..coś małego co wyrośnie pod moim sercem...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo wyglądam w nich jak... W worku! Próbowałam:(
      Na mojej liście nie ma nic prócz całej nocy dla mnie, najlepiej w dzwiekoszczelnym pokoju, zeby nic mi nie przeszkadzało!:)

      Usuń
  16. Beautiful blog! Follow me and i Follow you back! Kisses

    OdpowiedzUsuń
  17. Taki kapelusz w sh? Jest świetny ;p

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo zdrowe podejście! Popieram! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajna stylizacja no i łup z sh rewelka ;)
    także dodaję ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam połączenie czerni z czerwienią <3
    http://kasjaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Albo po prost, żeby było więcej godzin w dobie, bo zazwyczaj ja z niczym się nie wyrabiam, później nie wysypiam i wciąż chodzę półprzytomna do pracy :P heheh czyli tak jak Ty, w końcu chciałabym się wyspać.....
    Świetna ramonka, a tego kapelutka za 2 złocisze, to Ci kochana normalnie zazdroszczę <3 boskii :)
    buziaki :*
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  22. rewelacyjna ramoneska a kapelusz pierwsza klasa:)
    http://sylvuska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. O widzisz, to ja też marzę o tym, żeby się wreszcie wyspać i wakacje mi się marzą;) Uroczy ten kapelusz:)

    OdpowiedzUsuń
  24. You look amazing! Cool outfit!


    Would you like to follow each other? I'd be so happy! :)

    http://vkusnosbety.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Hah, też wybrałabym sen. : D Co do torebek, to jakoś nigdy nie miałam parcia na znaczek. A zestaw... skóra, czerń, czerwień, kapelusz, tyle składników, które lubię, że nie może mi się nie podobać. : p
    robertakaaa.blogspot.com : )

    OdpowiedzUsuń
  26. Ojj tak - zdecydowanie sen to u mnie również towar deficytowy :) chociaż garnek samogotujący tez bym chętnie przygarnęła z racji tego,że nie znoszę tego robić :-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  27. ha, ha. np tak. U mnie córka przesypiała już ładnie noce od dawna, a od kilku dni godzina 2-3 pobudka na mleko... nie wiem co się dzieje - kolejne zęby, skok rozwojowy? No nic. Mam nadzieję, że niedługo znowu zacznie ładnie spać. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To u nas podobnie! Na szczęście odróżnia noc od dnia😃
      Nie moge narzekać, ze wyglądam jak zombie i nie śpię, ale przyznam szczerze, ze po prostu płytko śpię, nasłuchuje... To chyba syndrom pierworodnego😉

      Usuń
  28. Mamusiu kochana!!! To chyba marzenie każdej młodej matki :) Łatwo się jednak przyzwyczaić do takiego (bezsennego) trybu życia. niestety w pewnym momencie organizm zaczyna się buntować. Dopadł mnie ostatnio taki leń, że nic tylko bym spała (Jezusie przenajświetrzy ja żartowałam z tym Frankiem ;)).

    Uwielbiam kapelusze!!! Fajnie w nim wyglądasz :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Jak pięknie!! prawie wiosna!
    Super
    ♥️
    Wielkie pozdrowienia:*
    Ola z Fashiondoll.pl

    OdpowiedzUsuń
  30. Kochana jak pieknie!! prawie wiosna!
    Super
    ♥️
    Wielkie pozdrowienia:*
    Ola z Fashiondoll.pl

    OdpowiedzUsuń
  31. No i super, życzenie bardziej przyziemne i pewnie lada dzien sie spelni :) a i kto wie, moze czasem w jakims second hand i markową torebke uda sie trafic za grosze :) czasem tak bywa... :)
    super Ci w takiej czerwieni|!

    www.xavilove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Ślicznie wyglądasz , a ten kapelusz cudowny ;)
    Może obserwacja za obserwacje? :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo długa twoja lista :) Życzę ci w takim razie porządnego snu :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja też nie mam żadnych modowych życzeń:))
    Ja chcę by wszyscy byli zdrowi i szczęśliwi!!!!
    Bardzo mi się w tym kapelutku podobasz... i w czerwieni!!!

    OdpowiedzUsuń
  35. I Love this Combination of red and Black. Looks Great.

    Greetings from Germany
    XOXO Buziaki :)

    www.fashionstylebyjohanna.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Oj, jak ja dobrze znam tą bezsenność. Moje noce od kilku tygodni przypominają wojskowe manewry ze szkołą przetrwania razem wzięte. Kapelusik super, ale najbardziej podobasz mi się w tej czerwieni :-)
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  37. Genialna stylizacja, pasuje Ci czerwień :)

    OdpowiedzUsuń
  38. hej, dawno mnie tu nie było, muszę nadrobić zaległości ;) super łup z Sh ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za czas i komentarz:)

Jeśli chcesz być na bieżąco zapraszam do polubienia fp
https://www.facebook.com/lovecoffeeandshoes