niedziela, 1 lutego 2015

Zimowy sen!


01.02.2015 - w okolicy Bydgoszczy zaobserwowano słońce. Chcąc jak najszybciej skorzystać z kilku promieni słonecznych rodzina K. wybrała się na spacer. Niestety słońce szybko się schowało. Strój ich wierzchni okazał się za cienki, bo słońce wcale nie podniosło słupka rtęci.

Ehh... a ja patrzę na prognozę pogody chyba trzeci raz dzisiaj. Za każdym razem w nadziei, że już jutro założę ramoneskę i pożegnam szalę i czapki. Że wybiegnę z domu w sandałach i skąpych szortach. Niestety rozleniwiona rtęć wcale nie kwapi się do wyraźnego skoku.
Dlatego informuję, że zapadam w zimowy sen! Tylko nie wiem czy Lorbasowi do końca się to spodoba.



spodnie, marynarka - H&M; koszula - Reserved; buty - Szydłowski; zegarek - Timex via Otozegarki

45 komentarzy:

  1. Fantastyczne spodnium, wyglądasz idealnie!

    Dołączam do obserwujących i zapraszam do obserwacji mojego bloga:
    http://alanja.blogspot.com/2015/02/zote-dodatki-sh-basics-i-futrzany.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie stylizacje ;)
    zapraszam do mojego nowego bloga: mrs-mariposa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. jakaś Ty elegancka, jakaś Ty szykowna!

    ocieplenie ma przyjść - podobno na dniach, ale ja w to do końca nie wierzę ;)
    także - nie martw się, będzie ciepło.

    poza tym Ty mi jakoś bardziej do takiej elegancji pasujesz, a nie do ramonesek ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. podobno! Ja w pogodę nie wierzę, bo za każdym razem termometr pokazuję jedno, pogoda mówi drugie, a moja odczuwalność temperatury to trzecie...
      Ohhh....jak ja tęsknie za tymi upałami:)

      Usuń
  4. Co do pogody, to mam takie same nadzieje;)
    Te srebrne szpilki są fantastyczne, uwielbiam takie!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna stylizacja, ale jesteś szczuplutka:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Idealna stylizacja na egzamin, który mnie niedługo czeka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ech temu zjawisku pogodowemu trzeba bylo zrobic zdjecie.... I mi wyslac , bo nie pamietam jak wyglada i czy bym rozpoznala ;)
    Fajna sesja domowa, mnie taka fajna nie wyszla :( sietne buty

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na drugi raz każdy promień sfotografuję:) A co!

      Usuń
  8. świetnie wyglądasz w tym zestawie! Buty stanowią ciekawy element :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo elegancki zestaw, świetnie Ci w takim wydaniu.
    U mnie słoneczko utrzymało się cały dzień, a przy okazji zrobiłam śliczne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale ładnie! Strasznie mi się podoba ;) te buty idealnie dobrałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Szpile oddaj i możesz na chwilę zapaść... Ale nie na długo!:D
    Suuuuuper wyglądasz! Seksi:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dostałam cynk, że w marcu spotkanie blogerskie się szykuje:))

      Usuń
    2. To mnie informuj:) bo ja rzadko "na mieście" bywam;)

      Usuń
  12. Aaaach nic nie mów o tej pogodzie..bo mam przez nią doła-co słonko zaświeci to liczę na chociaż plus 10 ale choć + 5 ale żeby było sucho;żeby móc założyć lżejsze buty i kolorowe ubrania;a nie tylko kurki, jeansy i szaliki; kurcze kiedy pochwalę się na blogu swoimi kwiatowymi joggersami? ;-(
    Ale mam pomysł..skoro tak modne są ostatnio blokady to zablokujmy coś ;-)-jakąś autostradę domagając się stanowczo odejścia tej para zimy i nadejścia ciepłej wiosny? ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli to pomoże to jestem w stanie wyjść na ulicę! A co!

      Usuń
  13. Świetne buty
    PS. Obserwuję Twój blog, mam nadzieję, że się odwdzięczysz :)

    http://cocktaildressnews.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie i baaardzo elegancko!!! A szpileczki marzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. no buty wspaniałe, ogólnie świetnie się prezentujesz w stylizacji biurowej

    OdpowiedzUsuń
  16. Ostatnie zdjęcie jest naprawdę olśniewające! <3

    alqxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. A ja kilka dni temu właśnie hassałam w ramonce, piękne słońce świeciło, aż nie mogłam uwierzyć, że taka pogoda mi się trafiła :P bo przecież zawsze jak Daria ma wolne i wybiera się na zdjęcia, to leje i pioruny strzelają :P hehe
    Świetne szpilki kochana, grają tu pierwsze skrzypce, bez dwóch zdań :)
    pozdrowionka :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty szczęściaro!!!
      Ale to tak jak ze mną, jak tylko popołudnie mamy wolne to mżawka, szaro, buro...ehh

      Usuń
    2. No właśnie, nie sądziłam, że zakładając bloga modowego, będę tak polować na pogodę :P hehe

      Usuń
  18. Genialne buty i marynarka *.*
    Bardzo ładne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny garnitur, a szpilki są szałowe :))

    Dziękuję za przemiły komentarz u mnie :)
    Pozdrawiam i obserwuję ;)
    Julita

    OdpowiedzUsuń
  20. Elegancko i klasycznie - podoba mi się !

    OdpowiedzUsuń
  21. piękna pani businesswoman:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Halo, halo kochana, czekamy na nowości :)

    OdpowiedzUsuń
  23. kochana wspaniały zestaw!! Srebrne szpilki idealne
    pozdrawiam kochana ♥
    Ola z Fashiondoll.pl

    OdpowiedzUsuń
  24. Genialny zestaw, szpilki są mega :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Elegancka, a jaka zgrabna mamusia!!!
    Pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Figurę to Ty masz po prostu idealną! Świetny zestaw, ale szpilki... cuuuudo <3

    OdpowiedzUsuń
  27. Nice shoes, dear!

    http://beautyfollower.blogspot.gr

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za czas i komentarz:)

Jeśli chcesz być na bieżąco zapraszam do polubienia fp
https://www.facebook.com/lovecoffeeandshoes