poniedziałek, 23 marca 2015

Skazana na kolor!


Wysoki sądzie, 
Najbardziej szaloną rzeczą jaką ostatnio zrobiłam to był zakup (jak ustaliliśmy) fuksjowego garnituru. Co tu dużo kryć, jeśli mam do wyboru dwie sukienki- pomarańczową i granatową wybiorę tę drugą. Nie jestem kolorowym ptakiem ulicy. Nie łączę wzorów, ani kolorów. Ale ja marzę, ja marzę o żółtych szpilkach i długiej czerwonej sukni ... no właśnie ja tylko marzę!

Sąd wymierzył srogie spojrzenie, wygładził swoją brodę i doniosłym głosem rzekł:
"Winna! Skazana na kolorową rewolucję w szafie w trybie natychmiastowym."

No i tak oto dałam upust szaleństwu. I mam zaszczyt przedstawić Wam żółtą, włochatą kopertówkę!  
I całkiem nieźle jej w moje szafie pełnej szarości, granatów i czerni....




spodnie - H&M; koszula - Reserved; ramoneska - Pull&Bear; buty- Szydłowski; torebka - Zara
zdjęcia - Paweł Demus

27 komentarzy:

  1. Bardzo podobają mi się Twoje kolorystyczne akcenty!
    Masz bardzo ładną figurę!

    OdpowiedzUsuń
  2. O żółte szpilki są i moim przeznaczeniem :):)
    Torba jakaś tez jest :)
    I nawet żółta marynarka , ktora wyrokiem sądu z powodu marnotrawstwa potencjału skazana jest na noszenie .... ;);)
    Pozdrawiam . Żółty do dobry kolor do szarości , czerni, granatów ... A i przypływie szaleństwa i do fuksjowego garnituru

    OdpowiedzUsuń
  3. o, tak!
    takie kolorowe dodatki są świetne - aczkolwiek ja je akceptuję też w postaci jaskrawych dodatków na wielkich plamach czerni albo szarości ;P

    znowu zachwycasz zdjęciami!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie ta zółta torebka przełamała koloryt stylizacji :) pięknie !
    obserwuje :)
    http://xblueberrysfashionx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam jeden kolorowy punkt w stylizacji, często to stosuje :)
    Świetne zdjęcia, zazdroszczę takiego pleneru :)
    Pozdrawiam serdecznie, MÓJ BLOG/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zdjęcia i Ty w tej stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Popieram Wysoki Sąd , kolor wskazany.:-)
    Jesteś bardzo zgrabna i ładnie Ci w takim kroju spodni jak i w szerokich jak w poprzednim poście.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zdjęcia ;)
    Obserwuję i liczę na rewanż ;)
    http://by-yolo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Bosko wyglądasz, a torebka idealnie współgra z calością !

    OdpowiedzUsuń
  10. super zestaw, a ta żółta torebka idealnie go ożywia! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdjęcia masz coraz piękniejsze ;) i dobrze, moja szafa też była pełna szarości i czerni dopóki nie zaczęłam prowadzić bloga ;P chociaz teraz też jest ciemnych kolorów jest dużo, to staram się nie popełniać non stop total black'ów...
    Pięknie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  12. Pamiętam ten fuksjowy garnitur, genialny jest! Ta kopertówka też piękna, świetnie się w tym zestawie komponuje:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam podobną, z tym, że w graficie:) To bardzo oryginalny dodatek!

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie sie prezentujesz! :)
    Ta torebka to wspaniały dodatek! :)
    Obserwuję Twój profil! ♡

    OdpowiedzUsuń
  15. Kocham tak przełamywać czernie i szarości :)
    Super!

    OdpowiedzUsuń
  16. Dołączam do wysokiego sądu! Rewolucji Ci potrza!
    Ta torebka, to dobry początek:D

    OdpowiedzUsuń
  17. No powiem Ci, że ja też choruję na żółcie, ale mi się marzy taka piękna żółta marynarka i znalazłam jedną, ale cena trochę mnie poraziła grrrr :/
    chyba będę muszona czekać na jakieś obniżki, a do tego czasu pewnie ktoś zwinie mi ją sprzed nosa :(
    Twoja torenka jest świetna! super ożywia stonowaną całość i sprawia, że coś fajnego tu się dzieje <3
    Miłego dnia kochana :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dot. posta u mnie.... uwierz- wygodne są wbrew pozorom :) hehe

      Usuń
  18. Ta torebka jest wisienką na torcie w tej stylizacji! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Torebka jest wspaniałym ożywiającym akcentem, no a żółty jest teraz wyjątkowo modny :)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. ciekawa kurteczka :)

    www.kataszyyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja akurat lubię być kolorowa, ale czerń czy szarości ze szczyptą tylko koloru to też moja bajka.
    Świetnie wyglądasz. ramoneska i szpilki to fajne połączenie

    OdpowiedzUsuń
  22. Kolorowe akcenty zawsze się sprawdzają w klasycznych stylizacjach!!!
    Pięknie!!!

    OdpowiedzUsuń
  23. Nienajgorzej ;-). Ja bym tylko dodała coś kolorowego pod szyję ;-).

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za czas i komentarz:)

Jeśli chcesz być na bieżąco zapraszam do polubienia fp
https://www.facebook.com/lovecoffeeandshoes