niedziela, 17 maja 2015

10 tekstów, które chciałaby usłyszeć kobieta!




  1. Świetne te buty - kup je!
  2. Zjedz sobie jeszcze kawałek ciasta.
  3. Jesteś świetnym kierowcą!
  4. Oczywiście, że masz rację.
  5. Tak, dostaniesz podwyżkę.
  6. Robisz najlepsze schabowe.
  7. Może pani przeć.
  8. Mamo.
  9. Jesteś najlepsza!
  10. Masz świetny pomysł!
*Powyższa lista jest subiektywna i została stworzona na podstawie własnych doświadczeń.

A Ty,co dopisałabyś do listy?




garnitur - F&F; trampki - H&M; torebka - Mango; okulary - Reserved; koszulka - nn

40 komentarzy:

  1. :-).
    1. Kochanie wolę jak zakładasz luźne haremki a nie te obcisłe legginsy.
    2.Tak Skarbie, chętnie dziś pozmywam.
    3.Z prawdziwą przyjemnością pójdę z Tobą do krawcowej i chętnie Ci doradzę.
    4.Oczywiście,że wolę jechać z Tobą nad morze niż w moje ukochane góry.
    No i jeszcze można duużo napisać ;-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twoja propozycja z numerem jeden to kwintesencja Was!:)

      Usuń
    2. :-) ja bym powiedziała,że teraz to raczej joggersy sa kwintesencją naszego stylu;ale..fakt od początku roku pojawiło się po kilka par haremek w szafach każdego z nas ;'-).

      Usuń
  2. Świetny ten garnitur i podoba mi się, że dobrałaś sportowe buciki :-) Super wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj tak, zgadzam się z tym! Co do stylizacji, marynarka świetna, w dodatku w moim ulubionym kolorze :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczny garnitur,pięknie Ci w tym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie wyszłaś :)

    http://cocktaildressnews.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. 1) Chciałbym się z Tobą zestarzeć
    2) Dzień dobry - informujemy, że wygrała Pani dożywotnie, darmowe zakupy w naszym sklepie!

    ;)

    Pięknie Ci w fuksji!

    OdpowiedzUsuń
  7. hmm, jesteś niezastąpiona:) to jest to co chciałbym usłyszeć

    Piękny garnitur:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dopisuję: możesz wydać całą wypłatę na ciuchy!
    Ale masz piękny garnitur, jaaaa Cię mega mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny garnitur:) Wyglądasz pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Idealne różowy garnitur!
    Pięknie!

    Pozdrawiam http://www.fashionmint.pl/

    OdpowiedzUsuń
  11. Nigdy nie usłyszę pkt 3 , 5 i 6
    W tym 5 bo jestem self employed , zgarniam wszystko ;);) czego nie zgarnie fiskus , a kotlety - nie robię , nie znoszę , wole carbonade de flammande , o i jeżeli chodzi o. Przez Żołądek do serca to u mnie był to główny atut i powód do ślubu ;);)
    Moze czego nie usłyszę ... To jeszcze jakieś 20-30 lat mamo , masz racje ;)()

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty koniecznie musisz pochwalić sie jakimś przepisem, ale takim, którego nie sposob zepsuć:) ja tu sie miotam miedzy garami i ciagle te schabowe tluke...

      Usuń
  12. Ach i nie napisałam - rewelacyjnie wygldasz i stary tramwaj rules !

    OdpowiedzUsuń
  13. Stylowa sesja, piekny garnitur i kolor boski :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Haha! :D Nie dosyć, że piękna i stylowa z Ciebie kobieta, to jeszcze w dodatku z poczuciem humoru! :D
    Jestem zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wzruszyłaś mnie prostotą i szczerością punktu 8.
    Wyglądasz wspaniale!

    OdpowiedzUsuń
  16. zdjęcia rewelka <3
    eunikovakinga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak dla mnie, ten zestaw to czysta perfekcja! Garnitur piękny!
    Pod jedynką podpisuję się obiema rękami;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Aaaaa, czyli to ten Twój garnitur, o którym pisałaś u mnie w poprzednim poście :D noooo powiem Ci kochana, że o ile ja bardzo stronię od różu, tak tutaj w wydaniu nawet totall look baaaardzo mi się podoba :D
    nie jest kiczowato, tylko tak stylowo jak na róż :D chyba przywrócisz mi wiarę w ten kolor- super wyglądasz :)

    A jeśli chodzi o tą listę.... to wymieniłabyhm dokladnie te same rzeczy :P może kiedyś się doczekamy :P hehe

    Buziaki :*
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  19. świetny jest ten kolor :) wyglądasz fenomenalnie

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny garnitur.
    A jak pierwszy dzień w pracy? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwszy dzien był dziwny. Nie było dla mnie miejsca, wiec jeśli ktoś wyszedł na sniadanie, papierosa czy obiad ja szybko siadalam chociaż na kilka minut:) trochę czułam sie nieswojo w związku z tym. A jeśli chodzi o Tolka, to przyznaje czekając na autobus musiałam zalozyc ciemne okulary, bo łzy laly sie strumieniami...

      Usuń
  21. swietny garnitur, duzy plus za to, że zestawiłaś go z trampkami :)

    OdpowiedzUsuń
  22. "Zrobię za Ciebie obiad":D
    A garniak masz fenomenalny!!! I fenomenalnie w nim wyglądasz!
    Zakradnę się kiedyś pod ten tramwaj:D

    OdpowiedzUsuń
  23. Garnitur boski, uwielbiam ten kolor.

    OdpowiedzUsuń
  24. Hah to prawda !
    Ładny zestaw!
    Klikniesz w kliki w nowym poście będę wdzięczna ;*

    OdpowiedzUsuń
  25. 1 i 2 punkt to zawsze możesz sobie sama mówić,jeśli nie ma komu :D A resztę tekstów,chociaż większość,mam nadzieję,że słyszysz od innych ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Kolor piękny i taki dla Ciebie. Super!!!

    OdpowiedzUsuń
  27. Ha!!! Dobre te teksty :D!!!
    Garnitur jeszcze lepszy :) Fantastyczny kolor!!!

    OdpowiedzUsuń
  28. Ten garnitur ma obłędny kolor. Pasuje Ci. A co do listy to "mamo" może nie każda chciałaby usłyszeć, ale jak już usłyszy to nie odda, za nic. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. Garnitur jest idealny i ma fantastyczny kolo! Świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Uwielbiam róż i już ;) Dopisałabym: kochanie zdrzemnij się ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. stylowa sesja, idealna, podoba mi sie♥
    zapraszam do siebie w wolnym czasie! ♥ http://y-gfrr.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za czas i komentarz:)

Jeśli chcesz być na bieżąco zapraszam do polubienia fp
https://www.facebook.com/lovecoffeeandshoes