poniedziałek, 11 maja 2015

Macierzyństwo w lenonkach!


Macierzyństwo.
Czasem głośno marzę o wolnym wieczorze, by wyjść na pół dnia. Jak już w końcu uda się i mam dzień dla siebie to dzwonie do męża dopytując: A Antoś spał? A ile? A jadł? A co? A robił kupę? A jaką?A bawi się? A czym? A jak? Aaaaaaa......
Macierzyństwo.
Tolek nie lubi, gdy zabraniam mu  otworzyć szufladę ze sztućcami, wygrzebać z kosza pudełko po mleku albo sprawdzić czy do kontaktu wejdzie szczoteczka do zębów.
Macierzyństwo.
Tak, jestem matką i dopiero teraz zrozumiałam moją mamę, gdy mówiła: "Będziesz mieć swoje dzieci to zobaczysz jak to jest"!







sukienka, torebka - Zara; ramoneska - Pull&Bear; lenonki - Zalando; buty - ButSklep
zdjęcia - Kirjaimisto

37 komentarzy:

  1. Ale ten Tolek ma sexowną mamę! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Znam ten temat od podszewki:) Niby chciałabym mieć czas tylko dla siebie, a ie potrafię..przestać się zamartwiać;) Świetny plener!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziecko .... Ty sama jeszcze taka niewinna ....

    OdpowiedzUsuń
  4. a tak serio, masz bardzo mlodą twarz i sylewtkę, zakladam ,ze nie masz nawet 30 tki :)
    To wielki atut ! młodośc :)
    i wyluzujesz z dzwonienie do męża po drugim dziecku, potem zamyka się dzwi nawet jak płaczą :) bo żywo protestują ,że nie chcą żeby mama wyszła :)
    KIecka świetna, żółta torba strya w 10

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobno! Ja od kilku dni przeżywam codzienny zawał serca, bo niania się opiekuję Tolkiem...

      Usuń
    2. zgadzam się z Anką w 100%:P

      Usuń
  5. Ach te dzieci... pochłaniają nas bez reszty, ale tak bez nich...? Jest życie, ale co to za życie?? Jałowizna, nie?
    Co do Ciebie, trochę Ci nie wierzę, że jesteś matką dwójki, musisz coś ściemniać;-)
    Wyglądasz fenomanalnie. I zazdroszczę Ci butów!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie wyglądasz! A macierzyństwo to cudowna sprawa!

    OdpowiedzUsuń
  7. powiem Ci, że na pewno jesteś odpowiednio wyluzowaną matką ;)
    a co najważniejsze - jesteś matką z pasją, więc Twoje dziecko zapewne kiedyś Ci za to podziękuje ;)

    sprawiasz wrażenie tak poukładanej, że Twojemu brzdącowi na pewno żadna krzywda się nie stanie - spokojnie możesz więc brylować tu, w blogosferze ;)
    a lenonki są świetne!

    i torebka ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie wyglądasz! Tak drapieżnie, a z tą torebką rewelacja. Mi zostało jeszcze 11 tygodni, zaczynam być poważnie przerażona, ale mam nadzieję, że będę dobrą mamą. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla swojego dziecka zawsze będziesz najlepszą mamą pod słońcem!:)

      Usuń
  9. świetne okularki!!!!

    Bosko!!!!!

    ~~~~>>~~>>~~>>
    Zapraszam na mój blog!
    www.bambiboho.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna stylizacja, bardzo mi się podoba! Trzeba przyznać, iż genialnie wyglądasz w lenonkach- wyjątkowo dobrze pasują do Twojego owalu twarzy :))
    PS. Tekst, jak zwykle również godny pochwały- chyba urodzona humanistka z Ciebie! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię tu czytać u Ciebie. A i zestawy są świetne, no wszystko masz. I Twój Tolo też pewnie ma :-) bo ma super mamę! Ja też tak świruję jak gdzieś wyjdę, to normalne nie przejmuj się :P

    OdpowiedzUsuń
  12. torebka świetna <3
    eunikovakinga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Powiem Ci na "pocieszenie", że jeszcze wszystko przed Tobą;))
    Teraz masz najlepszy czas macierzyństwa...przed gimbazą;))
    A wyglądasz odjazdowo! Kopertówa, okularki i kiecka - pełen czad!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Sama matką nie jestem , ale widziałam po koleżankach, które urodziły - tak chciały mieć wolny dzień, by wyjść, a ja wychodziły to co chwilę telefon "jak moja Lenka? pi, płacze, a głodna nie jest":p Pewnie będę miała to samo.
    Wyglądasz zjawiskowo!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ta sukienka z tą ramoneską - strzał w dychę!
    Dziecko - z jednej strony chcę, z drugiej strony ten temat mnie przeraża (szczególnie poród).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja przyznaję byłam w grupie kobiet z "lekkim porodem":)
      I ja też byłam przerażona macierzyństwem cały czas i to chyba nie mija:) przynajmniej u mnie:).

      Usuń
  16. Okularki i torebka - genialne :) świetny look :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Urocza stylizacja :) Piekna Torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo stylowa z Ciebie mama :)
    Tolek na razie się złości, ale zrozumie jak będzie mieć własne dzieci ;)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Kurczę, gdzie się podział mój komentarz? :(

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękna mama z Ciebie, ale wyluzuj, bez Ciebie w domu też sobie poradzą:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja tak miałam przy Zosi. Teraz, gdy mi się przytrafi wolny wieczór, wychodzę cichaczem i już za drzwiami skaczę w niebo z okrzykiem ,,jupiiiii" ;).
    Kocham te moje dziewczyny ponad wszystko, ale najbardziej wtedy, kiedy śpią!!! O tak!!! Aniołki najukochańsze!!! A jeszcze godzinę temu skakały po mnie jak po trampolinie ;).
    Kolejny super zestaw!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za czas i komentarz:)

Jeśli chcesz być na bieżąco zapraszam do polubienia fp
https://www.facebook.com/lovecoffeeandshoes