wtorek, 2 czerwca 2015

Macierzyństwo najlepszą kawą!


Otóż pewnie jeszcze dwa lata temu mojego syna zostawiłabym niejednokrotnie u kosmetyczki albo wymieniła na kupon zniżkowy do Zary. Co tu dużo kryć. Byłam życiowym "nieogarem".
Nawet ciężko mi sobie wyobrazić jak przeżyłam ponad 20 lat życia bez większego uszczerbku na zdrowiu.
Obiady smakowały w mc donaldzie, a spało się najlepiej podczas popołudniowej drzemki. Pranie zajmowało kilka dni, bo skąd miałam wiedzieć, że jeden dzień opóźnienia i zacznie sobie po prostu śmierdzieć. Potrafiłam zmieniać bluzkę kilkanaście razy zanim wyszłam, zmywać i malować oko na nowo. Mogłam godzinami patrzeć w telewizję, choć tak naprawdę nie wiem czy coś oglądałam czy się tylko gapiłam. Nocne eskapady z przyjaciółmi odsypiałam kilka dni. żyłam w świecie wiecznej nocy - to przez okna, które po prostu były czarne. Pijałam litry kawy, by tylko utrzymać powieki otwarte....
Dziś... Może nie mam czasu by przebierać się czy pozwolić sobie na popołudniowe drzemki....może nie zawsze mogę założyć swoje ulubione szpilki... ale zawsze mogę delektować się macierzyństwem jak najlepszą na świecie kawą!





sukienka - Mango; buty - New Balance; kurtka - Stradivarius

28 komentarzy:

  1. No cóż, nie da się ukryć, że macierzyństwo nas zmienia :-). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Hehe, też kiedyś to przerabiałam, tylko u mnie za obiad robił snickers;)
    Uwielbiam takie połączenia, a nogi masz świetne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Na tych fotach to bym Ci max 18 lat dała:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, świetnie wyglądasz naprawdę super, z chęcią sama bym to na siebie włożyła!
    A przy okazji zapraszam do mnie: http://jagodakotekablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. a to Twoje macierzyństwo było zaplanowane, czy to był taki prezent od losu?
    bo wiesz - jeśli prezent od losu, to jesteś naprawdę pozytywnym przykładem tego, jak pięknie życie się może ułożyć, jeśli coś się w nim nagle zmieni :)

    większość moich znajomych, które niespodziewanie zostały mamami niestety nie mówi o macierzyństwie tak ciepło.

    Jeśli zaplanowane, to wiesz - widocznie intuicja Ci podpowiedziała, jak się zmienić na lepsze ;)
    i co Cię zmieni w najbardziej naturalny sposób :)

    trzymam kciuki za to, żebyś nadal tak cieszyła się z bycia mamą!
    już zawsze!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardziej nieplanowane:) Na szczęście odnalazłam się całkiem nieźle i teraz zadaje sobie pytanie, dlaczego tak późni:P

      Usuń
  6. Przepięknie opisałaś te macierzyństwo <3
    masz rację, dziecko wywraca świat do góry nogami i wszystko zmienia, oczywiście w pozytywnym tego słowa znaczeniu :) :)

    Stylowa mamuśka z Ciebie, nie ma co :D o dziecko zadba a i super wygląda :)
    połączenie tej spódnicy ze sportowymi butami- rewelka ! :)

    Miłego dnia :)
    "Stajenna" hehe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agnieszka Wielgosz, to moja ulubiona wariatka z Pierwszej miłości :D hihihhii

      Usuń
  7. pięknie obrałaś to w słowa ślicznoto! świetna, na luzie stylizacja! bardzo mi się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. łezka kręci się w oku! pięknie to napisałaś :) na pewno super jest być mamą :) wyglądasz pięknie! zaobserwowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Macierzynstwo to najpiekniejsza sprawa, jak moze przydarzyc sie kobiecie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakaś Ty dziewczęca miłośniczko KAwy wszelakiej

    OdpowiedzUsuń
  11. Ola wszystko przed Tobą:D Zobaczysz za parę lat jak Ci Młody podrośnie, hihihi, ja własnie przeżywam pierwsze wyjścia klubowe syna mego:D masakra:D już rozumiem moją mamę, gdy ja wychodziłam na dyskoteki;))
    A Ty kobieto jak nastolatka w tej stylóweczce wyglądasz!!! coś ściemniasz...żeś matką:D ;))

    OdpowiedzUsuń
  12. Po pierwsze super blog świetne stylówki, z tego co przeleciałam! I aż w szoku jestem,że tak późno tu trafiłam!
    Po drugie macierzyństwo - jeszcze się poprzebierasz i będziesz mieć kuuupę czasu dla siebie. Dzieci szybko rosną i uciekają do swoich spraw ;) Mój syn ma 12 lat i właśnie wchodzimy na kolejny poziom w tym temacie, robi się jaaazda... :D ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Sporty and chic outfit!!! Nice location for take this pictures ;)

    I invite you to visit my blog and follow if you liked it! I can follow you back if you want...

    Regards! :)

    Enai's Soul

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak gimnazjalistka wyglądasz w tych ciuchach :)

    OdpowiedzUsuń
  15. wyglądasz idealnie , sportowy look, to coś co uwielbiam :) A mamą musisz być fenomenalną :))
    www.mikrouszkodzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna ta kurtka, ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak zawsze pięknie i baaardzo dziewczęco :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Coś w tym jest! Jak Hanka rano woła o mleko, budzę się (prawie wyskakuję z wyrka żeby jej to mleczko zrobić). Sen odchodzi jak za sprawą czarodziejskiej różdżki (zwłaszcza, że chwilę później Zosia domaga się kakao) :D.

    Ależ dziewczęco wyglądasz w tym zestawie :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Masz bardzo sympatyczną twarz :) To świetnie, że cieszysz się macierzyństwem :)

    OdpowiedzUsuń
  20. świetny sportowy outfit:) piękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  21. Wspaniale kochana, cudowna stylizacja na sportowo! Pięknie!
    ➳ pozdrawiam
    Ola z Fashiondoll.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. fajnie i sportowo :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Piekne zdjecia :) Sliczna sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bycie matką to coś wspaniałego i daje to niezłego kopa do działania :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za czas i komentarz:)

Jeśli chcesz być na bieżąco zapraszam do polubienia fp
https://www.facebook.com/lovecoffeeandshoes