środa, 29 lipca 2015

Instagramowe dylematy!


Instagram. Od niedawna maleńka ikonka aplikacji pojawiła się na moim telefonie. Myślałam, że będę fotografować wszystko! Moje ubiory, moje zakupy, moje widoki, moje fryzury, moje obiady.... Niestety... jest kilka powodów utrudniających aktywność na insta:

1. w moim bloku nie mam windy do selfie
2. jedyne lustro od stóp do głów jest tak blisko ściany, że nie mieszczę się w kadrze
3. jak już się wymaluję i każdy kosmyk na mojej głowie wystylizuje do selfie to Tolek ma przypływ miłości i całuję mnie czule czochrając moje włosy
4. widok z okna jest wprost na budowę
5. gdy piękny kadr ukazuję się mym oczom chwytam za telefon.... no i rozładowany albo akurat służy  jako klocek w zabawie Tolka







garnitur - H&M; bluzka - sh; kapelusz - reserved

37 komentarzy:

  1. Rzeczywiście są powody dla których prowadzenie Instagrama może być utrudnione! :D
    Świetna stylizacja - masz idealny brzuszek do eksponowania, wow! ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja mam tak kiepski obiektyw w telefonie, że w ogóle sobie odpuszczam zabawę w Instagram ;P
    poza tym już w obecnej chwili odczuwam dużą presję na bycie w sieci (wolałabym nie musieć prowadzić tych wszystkich kont na portalach modowych i fejsa, bo to zjadacz czasu, ale bez tego to dziś się w sieci ginie, więc jakoś to znoszę...) - instagram sprawiłbym, że chyba bym zwariowała ;P

    Garnitur - świetny!
    ale ja to się najbardziej Twoim płaskim brzuchem zachwycam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurczę też to zauważyłam, że przegląd internetowych portali to nie tylko lektura do kawy ale i do śniadania, czasem i lunchu:)

      Usuń
  3. Pięknie Ci w tym garniturku :)) Twoje powody, to również i moje powody, dla których między innymi nie mam insta. I jeszcze to, że jednak lubię tą swoją prywatność i szkoda mi życia na ciągłe sweet focie ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. Haha 😀 a moim dylematem jest zawsze, które zdjecie wystawić :p
    świetny set i jaki brzuszek: *

    http://www.fashionmint.pl pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Wreszcie wróciłaś! Ja insta lubię i dość często coś wrzucam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Selfi - sticka sobie spraw ;)
    Będziesz sie fotografowała bez windy ;)

    Fajna propozycja , krotki Top do ładnego brzuszka i garnitura fajnie wyglda .

    OdpowiedzUsuń
  7. I bez selfie jesteś śliczna :-).

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak to już jest, ja na instagram coś wrzucam jak sobie przypomnę :) Świetny look )

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajowsko wyglądasz, a brzusio - miodzio:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wreszcie jesteś, strasznie długo Cię tutaj nie było;)
    Ja instagrama nie mam (mąż ma to mu się tam czasem bezczelnie wpycham ze swoimi zdjęciami;), za mało czasu, a i tak blog mi dość sporo zabiera.
    Co tu dużo pisać, wyglądasz extra, brzuch idealny, a całość sexi i z klasą:)

    OdpowiedzUsuń
  11. pięknie ♥
    eunikovakinga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. też nie mam lustra w windzie, ani porządnego w domu :( chyba też przynależę do "nieperfekcyjnych instagramowiczek" :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Noo kochana, gdzieś Ty się podziewała tyle czasu ? :O
    Ale najważniejsze, że wróciłaś- i to w jakim stylu no, no :D
    super stylówka- jak dojdę do takiego ładnego brzuszka, to sama będę dumnie nosić krótkie topy :D

    Super wyglądasz! :)

    Spoko, u mnie też nie ma windy hehe

    Dzięki za miłe słowa :*
    A maxi, to tylko kwestia przyzwyczajenia- uwierz :)

    Buziaki :*
    DAria

    OdpowiedzUsuń
  14. ja selfie robię sobie rzadko... też nie mam lustra :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Hej, Selfie to w dziejszych czasach jest podstawa egzystencjalna każdego człowieka, brak lusta w windzie, musisz chyba nosić swoje przenośc,e rozładowana bateria polecam power bank, a na poprawe makijazu polecam nosić kosmetyki ze sobą. Zapraszam do mnie na www.lap-stajla.blogspot.com, u mnie post o puddingu z nasion chia

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna stylizacja!! Uwielbiam paski ❤

    OdpowiedzUsuń
  17. hihihi, ja mam problem ze zmarszczkami - marnie w selfie wyglądają;))
    a Ty za to super stylowo w tym zestawie się prezentujesz! jaki zgrabny brzuch!:)))

    OdpowiedzUsuń
  18. I Ty śmiałaś mówić, że zazdrościsz mi brzucha?! Chyba ja Tobie!
    Świetny set:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Haha rozwalił mnie tekst o instagramie :D Też nie mam windy, ale zawsze coś wykombinuję :D Często kiedy myślę, że wyglądam super i zrobię ekstra selfie jak gwiazdy z gazet to wyglądam jak wielka kupa haha :D
    Obserwuję i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetnie pasuje do garnituru crop top, dodaje kobiecości :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jaki brZuszek, piękne zdjęciaa!:)
    Klikniesz w linki w nowym poście będę wdzięczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja polubiłam instagram, choć początkowo byłam sceptycznie go niego nastawiona. Ale selfie u mnie to rzadkość. ;)
    Świetny zestaw. I super figura.

    OdpowiedzUsuń
  23. świetnie wyglądasz! super zdjęcia i figura!:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Brzuch jak marzenie! Świetnie napisane o insta - podejrzewam, że miałabym podobne problemy :D Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. super top :) świetny zestaw <3

    OdpowiedzUsuń
  26. no to piona! Mam podobne dylematy. Do tego jeszcze nie wstawiam zbyt wielu zdjęć ze stylowkami na bloga gdyż w moim 'pięknym" mieście najzwyczajniej w świecie nie ma miejsc gdzie można zrobić przyzwoite zdjęcia, czyt. nie mam wystarczająco wyobraźni :P

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetny post! Wyglądasz pięknie:) Bluzka w paski cudna:)

    OdpowiedzUsuń

  28. HOw to design blog like this and what is good and fast method to improve blog in google you have done good work visit also comfortable wedding shoes

    OdpowiedzUsuń
  29. super stylizacja i świetna figura :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie przejmuj się brakiem windy w bloku, u mnie na całej wsi w ogóle nie ma ani jednej windy :p
    Świetna stylizacja, bardzo podoba mi się druga odsłona :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za czas i komentarz:)

Jeśli chcesz być na bieżąco zapraszam do polubienia fp
https://www.facebook.com/lovecoffeeandshoes