środa, 30 grudnia 2015

Cisza!





Cisza. Błoga cisza. Och... chwilo trwaj! Cisza! Błłłłłłłooooooooggggaaaa? Cisza? Ooo... nie! CISZA!!!

(Każda matka wie, że cisza nie oznacza nic dobrego).

Zrywam się z wygodnego fotela rozlewając wkoło resztki zbożówki z kubka. Idę szybkim krokiem do pokoju Tolka. W myślach tylko powtarzam: Żeby chociaż ściany nie były pomazane...
Droga zajmuję mi kilka sekund, a w głowie obrazy z remontów, bitew na poduszki czy ślady żółtych rączek na każdym meblu i ścianie....
Stoję przed drzwiami z zamkniętymi oczami. Liczę do trzech, głęboki oddech:
Dasz radę! - powtarzam w myślach.
Wchodzę!
- Ooooo....Antoś znalazłeś mamie trampki... oo...i materac?
My w ogóle mamy materac? - powtarzam w głowie.
Nie jest źle, wszystko z szafy jest na podłodze, więc prócz remanentu zrobiłam porządek.

Taka właśnie jest ta cisza - psotliwa.
Ale nie teraz. Bo teraz Antoś śpi, więc bez obaw delektuję się błogą i świszczącą w uszach ciszą!






koszula, spodnie, płaszcz - Zara; kamizelka - f&f; trampki - Converse 
Zdjęcia - Julia Sabiniarz

12 komentarzy:

  1. Ja to w ogóle Was, Dziewczyny, podziwiam, że tak wiele z Was w tak młodym wieku jest mamami - kończy się kolejny rok, a ja nadal wiem, że we mnie jest za dużo dziecka na to, bym sama miała zostać matką ;)
    źle by się to moje macierzyństwo skończyło ;)

    Świetnie wyglądasz, Olu - cudowną masz tę kamizelkę!

    Szczęśliwego Nowego Roku dla Was!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekne zdjecia *_* Sliczna stylizacja ^.^

    OdpowiedzUsuń
  3. Hehe ciche uroki macierzyństwa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj, dobrze znam te błogie cisze ;)
    Bardzo mi się podobasz w tej kamizelce i koszuli plus trampki, mega :) Świetne zdjęcia. Pozdrawiam i wszystkiego dobrego w Nowym Roku.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeśli ktoś jeszcze raz mi powie, że czern w towarzystwie bieli jest klasyczna i nudna, od razu odeślę go do Twojego posta kochana! wyglądasz fenomenalnie i super, że przelamałaś ten zestaw tramposzami- tak ciekawie wyszlo i niebanalnie, a ja uwielbiam takie zestawy :)

    Z życia nie znam, co oznacza cisza dzieci, ale już trochę w pracy nasluchalam się od koleżanek, więc wezmę sobie te slowa do serca na przyszlość :P hehe

    Udanej zabawy sylwestrowej i szczęśliwego Nowego Roku:)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wyglądasz, jak beztroska nastolatka!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wiem co oznacza taka cisza, w prawdzie swojego dziecka jeszcze nie mam, ale opiekowałam się kiedyś bratankiem:)
    Sportową elegancję uwielbiam, apaszka i trampki to świetne dodatki, a Ty wyglądasz kwitnąco!:)
    Szczęśliwego 2016!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie! Bardzo lubię biało-czarne zestawy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. klasyka zawsze piękna! świetny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  11. hahaha:D no! każda matka wie, że cisza u dziecka, to znak, że coś się dzieje:D
    a zestaw fajowy! pełen luz!
    Pomyśl o sesji retro kiedyś, bo ile razy Cię widzę, to mam przed oczami Gretę Garbo, Polę Negri..:))
    Akurat miasto przygotowane...;))
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku Ola!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie! Szczęśliwego Nowego Roku :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za czas i komentarz:)

Jeśli chcesz być na bieżąco zapraszam do polubienia fp
https://www.facebook.com/lovecoffeeandshoes