sobota, 12 grudnia 2015

Internet o mnie wcale nie zapomniał!



No i znowu! Znowu miesiące przerwy! Czemu?
Nie myślcie sobie, że internet mi odcięli, że wyjechałam do jakiejś samotni bez wifi, że zepsuł mi się komputer...
Ja naprawdę wciąż tu byłam, tylko macierzyństwo wzięło górę i internet podpowiadał mi jak wyspać się w mniej niż 5 godzin i czy można pomalować ściany farbkami plakatowymi, skoro i tak większość już jest pomalowana.

No ale jestem. I w przerwie poszukiwania sposobu na wtarty banan w kanapę wrzucam i chwalę się spodniami za 5 zeta!











t-shirt, buty - Zara; spodnie - Maison Scotch (sh); kurtka - Pull&Bear
Zdjęcia - Julia Sabiniarz

19 komentarzy:

  1. Chciałabym umieć upolować takie fajne spodnie i dać za nie tylko pięć złotych ;)

    Słonko, cieszę się, że jesteś - martwiłam się, że coś się stało, albo że blogowanie Ci się znudziło.
    Dobrze Cię widzieć - tak po prostu!

    OdpowiedzUsuń
  2. No młoda mamo figurę to Wy macie do pozazdroszczenia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie, że pojawiasz się chociaż czasami ;) Rewelacyjne spodnie upolowałaś.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiadomo jak to jest przy dziecku, wiec się nawet nie tłumacz;))
    Ekstra wyglądasz!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. W każdym razie fajnie, że już jesteś:)
    Spodnie - rewelka! I to jeszcze za pięć złotych, ja to chyba nie potrafię dobrze szukać w sh;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Prezentujesz się znakomicie. Macierzyństwo Ci służy bardzo :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale super spodnie! Wyglądasz świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie wyglądasz :)
    http://fashionfoto55.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. swietne zdjecia i stylizacja! :)

    Zapraszam:)
    http://oustianowskaphotography.blogspot.be/

    OdpowiedzUsuń
  11. Dobrze, ze jestes sliczna mamusiu :)!!! Czasem tez mi juz rece opadaja i odechciewa sie wszystkiego, a jednak blogowanie utrzymuje mnie na powierzchni ;)!!! Tu moge zamienic dwa slowa z kobietami w wieku powyzej 3 lat ;)!!!
    Pieknie wygladasz!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja nie zapomniałam o Tobie :) tak myślałam, że Synek Cię pochłonął. To zrozumiałe. Ja już mam wielkiego chłopa, do przedszkola chodzi, to i czas na jakieś szybkie zdjęcia mam :D a właśnie śpi i wtedy siadam do laptopa :)

    OdpowiedzUsuń
  13. OOoo kurczę, Ty to masz przeboje tam kochana :P hehehe

    Serio portaski za 5 zeta !
    I właśnie za to uwielbikam buszować w SH, bo można ubrać się za grosze, a wciąż wyglądać modnie i stylowo- kochana jesteś doskonałym tego przykładem :)

    super wyglądasz :)

    pozdrawiam :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  14. Witaj w klubie zabieganych mam:* super wygladasz!:*

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie!

    follow?
    http://fashionlikealife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Oj, znam ten ból znikania na długi czas z blogowego świata :) Świetnie wyglądasz i ekstra spodnie upolowałaś. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie przedstawiasz siebie i Bydgoszcz jaka cudna. Dodajesz jej uroku. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za czas i komentarz:)

Jeśli chcesz być na bieżąco zapraszam do polubienia fp
https://www.facebook.com/lovecoffeeandshoes